sobota, 8 listopada 2014

Makijaż: Śliwkowo-złoty (krok po kroku): Sleek Ultra Matts V2, My Secret, Bell, Pierre Rene


Jesień w pełni, a ja od dawna miałam przygotowany dla Was propozycję kolejnego jesiennego makijażu, jednak to właśnie dzisiaj zebrałam się do opisania go krok po kroku. Jeśli lubicie takie połączenia kolorystyczne, macie opadające kąciki oraz ciekawi Was jak wykonać ten makijaż za pomocą niemalże dwóch cieni, to zapraszam dalej.


Opis poszczególnych kroków:
  1. Na górną ruchomą powiekę oraz na dolną nakładam kredkę w kolorze nude;
  2. Teraz sięgam po fioletowo-bordowy cień VILLAN' z plaetki Sleek Ultra Matts V2 i nakladam go od zewnętrznego kącika górnej powieki oraz na dolną powiekę;
  3. Uprzednio nałożony cień rozcieram czystym pędzelkiem typu 'kulka' (u mnie to był pędzelek z Essence);
  4. Na wewnętrzny kącik oraz środek górnej jak i dolnej powieki nakładam złoty pigemnt z My Secret 'Star Dust' nr 3;
  5. Rysuję cienką kreskę eyelinerem Hi-Tech od Pierre Rene po to by doklejone sztuczne rzesy lepiej się prezentowały;
  6. Podkręcam rzęsy zalotką, tuszuję i doklejam sztuczne rzęsy do Pierre Rene;

Kosmetyki jakie użyłam w tym makijażu:

TWARZ:
  • Pierre Rene Skin Balance nr 20, 21 (zbiorcza kolorów nr 20, 21, 23 TU);
  • Pierre Rene Compact Powder No.3 Transparent - Puder matujący z jojobą i minerałami (recenzja TUTAJ);
  • Pierre Rene Bronzing Powder Puder Brązujący no 01 Light Bronze (recenzja TUTAJ);
  • Ladycode by Bell Highlighter Glow powder Skin - rozświetlacz (recenzja TUTAJ);
  • Eveline Cosmetics Argan oil Korektor 8w1 kryjąco-rozświetlający z olejkiem arganowym - odcień 'light';
  • Hean Perfect Finish - Mat loose powder (Puder sypki matujący) nr 461 alabaster (recenzja TUTAJ);
BRWI:
  • Wibo Eyebrow Stylist (recenzja TUTAJ);
  • Maybelline New York Color Tatto by Eyestudio 24Hr 40-Permament Taupe;
  • Pierre Rene Eyebrow Set Zestaw do modelowania brwi  (recenzja + porady TU);
OCZY:
  • Jako bazy użyłam: Essence Big Bright Eyes 01 Highlight it... nude (recenzja TUTAJ); 
  • Śliwkowo-bordowy matowy cień 'Villan' z paleki Sleek Ultra Matts V2 (recenzja TUTAJ);
  • Złoty pigment: My Secret 'Star Dust' nr 3 (recenzja TUTAJ);
  • Czarny eyeliner: Pierre Rene Hi-Tech (recenzja TUTAJ);
  • Tusz: Pierre Rene Aqua Sport 100% Waterproof Mascara (recenzja TUTAJ);
USTA:
  • Bell Glam Royal nr 074;


Co sądzicie o tej propozycji makijażu jesiennego?

Natalia L.

24 komentarze:

  1. Bosko! Uwielbiam kolor Twoch oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie połączenie kolorów wygląda pięknie, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny. Piękna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny make up. ostatnio często pojawia się na blogach ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyż często kojarzy się z jesienią - to może być jeden z powodów :D
      Dzięki :D

      Usuń
  5. O matko! Cudowne są twoje oczy!!!
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie - fiolet ze złotem to doskonałe połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny makijaż, bosko w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest przepiękny, na uwagę zasługuje również piękny kolor Twoich oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny makijaż, bardzo podoba mi się taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie twoje makijaże zawsze są zrobione perfekcyjnie - ja tak niestety nie potrafię. Ale to na co zwróciłam szczególną uwagę to złoty pigment z My secret :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! tylko 2 cienie a jaki super efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż mnie urzekły jednak brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Złoto pięknie podkreśla kolor Twoich oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż, fajnie podkreśla kolor Twoich oczu:). Mnie jednak ciekawi pomadka Royal Glam z Bella. Słyszałam, że jest bardzo trwała i nie wysusza ust, jestem ciekawa jak sprawdza się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomadka jest jedną z moich ulubionych, co powtarzałam w niejednym poście, dlatego, że ma taki kolor, który idealnie nadaje się na codzień. Ma się wrażenie jakby nawilżała usta, bo się tak gładko rozprowadza i o dziwo jest trwała, ale bez przesady. Z chęcią dokupiłabym jeszcze inne kolory :)

      Usuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia