środa, 4 marca 2015

GOLDEN ROSE RICH COLOR 79 | wiosna/lato 2015


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejny nowy lakier na wiosnę/lato 2015 od Golden Rose z serii Rich Color nr 79, który należy do odcieni 'nudowych'. Poniżej trochę więcej o nim.


  • Firma: Golden Rose
  • Produkt: Rich Color Nail Laquer One Step Maxi brush;
  • Numer: 79;
  • Kolor: Jest to ocień cielisty, który wpada i w beż jak i delikatny róż w zależności od oświetlenia, bardziej kieruje się w stronę właśnie pudrowego różu;
  • Pojemność: 10,5 ml;
  • Przydatność do użytku po otwarciu: 8M;
  • Konsystencja: Należy do tych gęściejszych;
  • Dostępność: W pasażach Golden Rose, no jak również w sklepach internetowych, gdzie sprzedają kosmetyki Golden Rose;
  • Pędzelek: Należy do grubszych pędzelków. U mnie niestety nie był dobrze ścięty i musiałam sama go przyciąć;
  • Buteleczka: Nie za duża, raczej średniej wielkości, szklana, z przodu wygląda jak kwadracik, zaś z boku jest cieńsza;
  • Krycie: Siostra malowała swoje paznokcie nim i po 2 warstwach miała dobre krycie, ja jednak pomalowałam 3, ale za to bardzo cienkie (aplikacja już zależy od Was);
  • Efekt: Jest to jak dla mnie lakier typu 'czystego', czyli bez drobinek bez shimmeru, po prostu piękny połysk;
  • Wytrzymałość: Po 4 dniach (i po zmywaniu naczyń bez rękawiczek i ochronnych top coat'ów) widać minimalne ścieranie się lakieru z końcówek;
  • Zmywanie: Bardzo proste;

Co o nim sądzicie?

Ja stawiam na bardziej konkretne kolorki, jednak ten bardzo mi się przyjemnie nosił.

http://natalia-lily.blogspot.com/2015/02/golden-rose-rich-color-nr-78-wiosnalato.html

http://natalia-lily.blogspot.com/2015/02/golden-rose-rich-color-nr-139.html

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się, bo jest delikatny i ma dobre krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest, jednak marsalowy to mój typ nr 1 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatny, ładnie się prezentuje :) mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolor uwielbiam te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorek...zresztą na tak ładnych paznokciach wszystkie kolory będą pięknie wyglądały. U mnie takie odcienie wyglądają jak to mówi moja teściowa "trupio" ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! :) dla osób, które tak jak ja w pracy nie mogą miec intensywnych kolorów na paznokciach będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten beż, ale lawenda chyba mi się bardziej podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny - jak chyba każdy Rich Color. Ale kurczę... czemu.. czemu one nie są jednowarstwowe? To był ich główny cel na samym początku, kiedy kolekcja była "świeża", a teraz? Ja z każdą kolekcją coraz bardziej się zawodzę i dokupuje starsze kolory, które są porządne jak na Rich Color przystało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam wolę dać dwie cienkie niż jedną grubą. Dłużej się lakier wtedy utrzymuje i szybciej schnie niż taka jedna gruba warstwa. :D

      Usuń
  9. śliczny kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go, i bardzo podoba mi się ten odcień ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia