czwartek, 19 lutego 2015

GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 139 | wiosna/lato 2015


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejny nowy odcień na wiosnę/lato 2015 od Golden Rose z serii Rich Color nr 139, który spodoba się zapewne osobom lubiące 'kolory nie rzucające się w oczy'.

  • Firma: Golden Rose
  • Produkt: Rich Color Nail Laquer One Step Maxi brush;
  • Numer: 139;
  • Kolor: We słowach wstępu przypisałam ten kolor do kategorii "nie rzucających się w oczy", gdyż ewidentnie widać, że jest to odcień fioletu, ale jakiego? Właśnie takiego, który nie jest intensywny, anie też za blady. Macie okazję zobaczyć brudniejszy kolor lawendy, która odbiega od pasteli, zachowując przy tym harmonię. Mogę śmiało powiedzieć, że polubiłam ten kolor,  mimo iż jeszcze do niedawana nie przepadałam za jasnymi fioletami.
  • Pojemność: 10,5 ml;
  • Przydatność do użytku po otwarciu: 8M;
  • Konsystencja: Należy do tych gęściejszych;
  • Dostępność: W pasażach Golden Rose, no jak również w sklepach internetowych, gdzie sprzedają kosmetyki Golden Rose;
  • Pędzelek: Należy do grubszych pędzelków o lekko zaokrąglonej końcówce, co możliwa precyzyjne zaaplikowanie produktu, jednak ten egzemplarz nie był do końca równo 'przycięty' (mam na myśli włoski pędzelka);
  • Buteleczka: Nie za duża, raczej średniej wielkości, szklana, z przodu wygląda jak kwadracik, zaś z boku jest cieńsza;
  • Krycie: 2 cienkie warstwy zapewniają pełne krycie i na dodatek szybko schnie;
  • Efekt: Jest to jak dla mnie lakier typu 'czystego', czyli bez drobinek bez shimmeru, po prostu piękny połysk;
  • Wytrzymałość: Po 4 dniach (i po zmywaniu naczyń bez rękawiczek i ochronnych top coat'ów) widać minimalne ścieranie się lakieru z końcówek, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło, gdyż żaden z innych kolorów tej serii nie wytrzymał u mnie tak długo przy takich 'warunkach';
  • Zmywanie: Standardowo proste jak na klasyczne lakiery. Nie wiem czy barwi płytkę, bo zawsze używam odzywki przed nałożeniem lakieru;

Co sądzicie o tym nowym kolorze na wiosnę/lato 2015?

Natalia L.
__________________________________________________
http://natalia-lily.blogspot.com/2015/02/golden-rose-rich-color-nr-78-wiosnalato.html

20 komentarzy:

  1. Właśnie ta seria lakierów GR należy do moich ulubionych - mam ich około 50 sztuk i ciągle mi mało :) Co do pędzelków to niestety mi też zdarza trafić na źle przycięte :( ale nawet ten fakt nie ma wpływu na moje uwielbienie do serii RichColor. A ciemne kolorki są świetne do robienia stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale dla mnie mistrzem tej kolekcji jest numerek 78 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek, bardzo lubię tą serię lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą serie GR! Kolorek cudny, kocham fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor! Na Twoich paznokciach wszystko dla mnie wygląda idealnie <3
    A ja dziś kupiłam miętę z delikatnym shimmerem z serii Color expert ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten lakier, uwielbiam GR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny lawendziak:) Twoje skórki są oblednie wyciete i wypielegnowane:)tez bym takie chciala miec:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ze opisujesz lakiery GR bo mam kupon znizkowy i tak myślę ze na jakieś parę lakierów bym się skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski kolor! Musi być mój :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity kolor. Pierwsza myśl to czekolada MILKA! identycznie!
    Jedyny lakier z GR to magnetyczny, który sobie bardzo cenie, ale słyszę coraz więcej dobrych opini o ich lakierach i mam zamiar powiększyć sobie 'rodzinke' na wiosnę :)
    Www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia