środa, 16 sierpnia 2017

SEMILAC PASTELLS | SUBTELNOŚC I FINEZYJNOŚĆ NA PAZNOKCIACH | SWATCHE


Semilac nie przestaje nas zaskakiwać. Jakiś czas temu wypuścił bardzo letnią i subtelną kolekcję lakierów hybrydowych o nazwie PasTells. Jeśli jesteście ciekawe jak się prezentują wszystkie odcienie, to musicie koniecznie przejść do dalszej części postu...


Subtelna tonacja kolorów lakierów hybrydowych marki Semilac - PasTells ma za zadanie podkreślić subtelnie dziewczęce piękno drzemiące w każdej kobiecie. Odcienie te bardzo przypadły mi do gustu ze względu na swoją kolorystyczną delikatność, która sprawdza się u mnie na co dzień w pracy i w życiu prywatnym. 

Jak można zauważyć kolory tutaj nie są krzykliwe. Uciekają przeważnie w turkusowe, niebieskie i żółtawe tony. Na wzornikach zaprezentowałam je malując po 2 warstwy każdego koloru. Jednak, jeśli chciałybyście wydobyć z nich te 200%, to zaleca się użyć białej bazy np. nr 001 lub SemiHardi White. ja osobiście jestem zadowolona z nich, a na dłoniach póki co noszę 271.

W kolekcji mamy odcienie takie jak:

Czekam na Wasze wrażenia odnośnie tej kolorystyki! 
Piszcie śmiało w komentarzach!

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L.

8 komentarzy:

  1. 267 i 270, najbardziej mi się spodobały😍

    OdpowiedzUsuń
  2. 265 z tego zestawienia to mój niekwestionowany faworyt! ;-) W ogóle bardzo ładne kolory ma ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolorki, jak zresztą wszystkie od Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolekcja jest cudowna, stworzona wręcz dla mnie ♥ Wszystkie kolory mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja bardzo ładna i delikatna, najbardziej wpadły mi w oko zielenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te kolorki w tej kolekcji. Zielony najbardziej wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia