czwartek, 20 lipca 2017

SEMILAC FLASH GALAXY | GALAKTYCZNY EFEKT NA PAZNOKCIACH


Jeżeli nie lubisz nudy na paznokciach, a chcesz mieć unikatowy efekt manicure hybrydowego, to nowa seria pyłków marki Semilac FLASH GALAXY powinna Cię zaintrygować. Jeśli więc jesteś ciekawa jaki można uzyskać dzięki nim wykończenie, to gorąco zachęcam do przeczytania dalszej części wpisu...



| CO MOŻNA UZYSKAĆ NA PAZNOKCIACH DZIĘKI SEMILAC FLASH GALAXY? |

Już po samej nazwie kolekcji pyłków można się domyślić, że tematem przewodnim jest galaktyka. Pyłki te sprawdzą się na lakierach hybrydowych z warstwą dyspersyjną jak i bez. Jeśli zależy nam na intensywniejszym efekcie, to wcieramy je w lakiery z tą warstwą, zaś gdy chcemy mieć subtelniejszy efekt, to na lakierach, które po utwardzeniu nie wytwarzają warstwy dyspersyjnej. Najlepsze jest w tym to, że możemy wcierać mocniej lub słabiej pyłki. Można się wręcz bawić w uzyskiwanie różnych efektów.

|  APLIKACJA SEMILAC FLASH GALAXY |

Tutaj wszystko jest standardowe, czyli po uprzednim przygotowaniu płytki paznokci, odtłuczeniu utwardzamy warstwę bazy, a następnie malujemy kolor. Tutaj dowolność, bo możemy skusić się na lakier z warstwą dyspersyjną lub bez [np. Top No Wipe lub Semilac Black Diamond]. Sam proces wcierania można wykonać przykładowym silikonowym aplikatorem marki Semilac Silicon Brush. Następnie można przejść do pomalowania topem.


Jak można zauważyć SEMILAC FLASH GALAXY zawiera 9 pyłków o różnym wykończeniu. Każdy z nich jest wyjątkowy i można stopniować efekt przy nakładaniu. Począwszy od większych drobin, po całkowite roztarcie. Ja w dzisiejszym poście postanowiłam zaprezentować owe pyłki na czarnym lakierze Semilac Black Diamond 031. Wcierałam je czasem mocniej, a czasem mniej. Dzisiaj to moje eksperymenty z nimi, bo się szczerze mówiąc nimi bawiłam. Cała kolekcja jest dostępna na semilac.pl, a kolory mają następujące nazwy:


Myślę, że zdjęcia dobrze pokazują uzyskane przeze mnie efekty. Ja jestem nimi oczarowana, ponieważ sam proces aplikacji daje wiele radości, a efekt jest genialny.




Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie!!
Co sądzicie o przykładowych efektach jakie dzięki nim uzyskałam???

Buziaki i do następnego:*:*
Natalia L.


7 komentarzy:

  1. Super efekty! Fajnie, że na rynku Polskim są dostępne takie produkty - Szkoda tylko, że mają ceny takie jakie mają. Chociażby na BPS mają pyłki/flejki z takimi efektami o wiele taniej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, sama kupuję z BP i jestem z nich zadowolona :)

      Usuń
  2. Dzień dobry... jestem sroka *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. tak naprawde to wszystkie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jeny jak ja uwielbiam wszelkie pyłki i flakesy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem ciekawa jakby sie spisaly na zwyklych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia