niedziela, 8 stycznia 2017

BORN PRETTY STORE CHAMELEON 223 | LAKIER TYPU KAMELEON


Lubicie kameleony? W takim razie zapraszam na recenzję Born Pretty Store Chameleon 223 ...


Born Pretty Store Chameleon nr 223, to kolejny lakier typu kameleon jaki posiadam w swojej kolekcji. Charakterystyczne jest dla niego, to że wybija się głównie metaliczny granat, a gdzieniegdzie przebijają refleksy fioletowe. Wydobyłam z niego te 110%, dzięki temu, że zastosowałam czarną bazę za którą posłużył mi lakier Wibo Extreme Nails nr 34 [recenzja KLIK]. Gdy czarna baza przeschła pomalowałam od razu tym lakierem z BPS. Krycie jak zwykle genialne. Lakiery z tej serii charakteryzują się tym, że z bliska może się wydawać, że pędzelek pozostawia smugi, jednak jest to tylko z bliska zauważane, a ogólnie lakier ten robi wrażenie na paznokciach.

Lakier ten możecie zakupić na stronie sklepu [TUTAJ] lub pokusić się od razu na całą serię [TUTAJ]. Jeśli użyjecie mojego kodu: CDBQ10, to otrzymacie -10% na całe zakupy w tym sklepie.


http://www.bornprettystore.com/


Dajcie znać czy lubicie taki efekt?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia.

https://www.instagram.com/natalia_lip/

5 komentarzy:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia