środa, 5 października 2016

NAKLEJKI WODNE | PIÓRKA | BORN PRETTY STORE | GOLDEN ROSE


W minione wakacje myślę, że kolorystycznie zaszalałam. Nie mogłam się oprzeć jeszcze jednemu połączeniu jakie prezentuję w dzisiejszym poście, czyli piórkowy manicure. Jeśli chcecie wiedzieć czego użyłam do jego stworzenia, to zapraszam dalej...


| SOPHIN BASE COAT |

Wiecie z mojej recenzji tej bazy pod lakiery, że bardzo się z nią polubiłam. Cenię w niej to, że jest jej więcej niż w tradycyjnych buteleczkach. Jej płynna konsystencja bardzo przypadła mi do gustu. Lakiery nie barwią płytki, a tafla jaką zostawia idealnie przygotowuje paznokcie do aplikacji już kolorowego lakieru [recenzja na blogu KLIK].

| GOLDEN ROSE ICE CHIC NR 83 |

To widoczny na zdjęciach zielony lakier, który należy do grona odcieni trudno uchwytnych przez aparat. Lakier ten w rzeczywistości jest bardziej butelkowy, ale nie za ciemny. Tutaj na zdjęciach prezentuje się jako schłodzona wersja tego koloru i mniej intensywna.

| GOLDEN ROSE COLOR EXPERT NR  02 |

Kolejna buteleczka białego lakieru właśnie z tej serii sprawdza mi się najbardziej pod wszelkiego rodzaju zdobienia, a w szczególności naklejki wodne. Główną zaletą tego lakieru jest jego krycie, ponieważ można uzyskać po jednej grubszej warstwie idealne krycie [recenzja na blogu KLIK].

| NAKLEJKI WODNE BORN PRETTY STORE MODEL BP-W18 |

Do naklejek wodnych z www.bornprettystore.com nie mogę się przyczepić. Jak dla mnie dzięki ich dobrej jakości taki manicure potrafi wytrzymać na moich paznokciach nawet 7 dni, co nawet mnie zaskakuje [recenzja na blogu KLIK], [sposób aplikacji na blogu KLIK].

| SALLY HANSEN STRENGTH | DIAMOND FLASH |

Mam trochę wyrzutów sumienia, że nie zrecenzowałam dla Was tego utwardzacza, ale jak dla mnie jest on jednym z lepszych utwardzaczy do zwykłych lakierów. Po pierwsze przyśpiesza wysychanie lakieru, a  manicure nim pokryty wytrzymuje znacznie dłużej. Nie jestem w stanie Wam dokładnie napisać ile już zużyłam buteleczek z nim, ale minimum to jest 4. Pokryłam nim tutaj również całe zdobienie i naklejki i zielony lakier.


Dajcie znać co sądzicie o tym manicure?

Pozdrawiam i do następnego :*
Natalia.

15 komentarzy:

  1. Świetny manicure! Podobają mi się te naklejki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdobienie. Te naklejki idealnie pasują do koloru lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, myślałam, że to hybrydy :) Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te naklejki, świetne są! :) Muszę je kiedyś w końcu użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki wodne to mój ulubiony sposób na ozdabianie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór tych naklejek jest świetny, też je mam w domu:-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Cudne naklejki a Ty idealnie dobrałaś do nich kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne naklejki, ślicznie wyglądają z tym kolorkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te naklejki są genialne ! całkiem w moim guście i już ich zapragnęłam :) +super połączenie kolorków!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia