poniedziałek, 16 maja 2016

SOPHIN SAND EFFECT 274 | NEONOWO


Dzisiaj postaramy się przywołać lato intensywnym żółto-neonowym, a może i nawet podchodzącym pod limonkę lakierem piaskowym firmy Sophin o numerze 274.

W buteleczce mamy aż 12 ml tego cudnego lakieru. Pędzelek w lakierach Sophin jest bardzo praktyczny w aplikacji mimo swej prostoty, ponieważ jest równo ścięty i nie jest ani za długi ani za krótki. Ku mojemu zaskoczeniu współgra z nakładaniem również lakierów piaskowych. Dzisiejszy nasz odcień jest trochę trudniejszy w kryciu, ponieważ po nałożeniu 2 grubszych warstw otrzymujemy efekt okej, ale można mieć odczucia, że płytka paznokcia chce prześwitywać minimalnie spod lakieru. Dlatego polecam pomalowanie trzema warstwami, które wcale nie wyglądają źle, a wręcz przeciwnie. Efekt koloru jeszcze bardziej spotęgujemy i możemy cieszyć się iście letnim manicure. Muszę dopowiedzieć jeszcze kilka słów odnośnie koloru, ponieważ tak jak wspomniałam powyżej jest to odcień neonowo-żółty i czasem aż podchodzący pod limonkę - taki efekt otrzymujemy w chłodniejszym pomieszczeniu, czyli tak jak ja to zaprezentowałam na dzisiejszych zdjęciach. Natomiast przy bardziej doświetlonych pomieszczeniach, czy też w sztucznym oświetleniu odcień ten jest bardzo żółty, czyli taki jak na osobnych fotografiach buteleczki. Ja jestem pod jego ogromnym wrażenie, ponieważ wiem, że będę mogła szaleć z intensywnym manicure w czasie lata. Warto dodać, że lakier ten mimo swej piaskowej struktury nie haczy ubrań. Zmywa się okej, ale nie tak szybko jak przy zwykłych lakierach.

Odcień ten jest dostępny w sklepie www.sklep.sophin-cosmetics.pl.

Zapraszam Was również do zobaczenia pozostałych recenzji lakierów Sophin jakie już opublikowałam na blogu klikając w TEN link


Kiedy Wy byście malowały paznokcie takim odcieniem?
Której przypadł do gustu?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia.
____________________________________________________________
Więcej mnie znajdziecie na moim instagramie @natalia_lip (klik TU).
https://www.instagram.com/natalia_lip/

7 komentarzy:

  1. świetny kolor! zdecydowanie na lato!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo żywy i przyciągający wzrok kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz Ci kiedys pisalam na Fb ale sie powtórze robisz genialne zdjecia i zawsze z przyjemnością je oglądam a co do lakieru to jest genialny na lato

    OdpowiedzUsuń
  4. Takim kolorem faktycznie można przywołać słońce i lato :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia