wtorek, 10 maja 2016

GOLDEN ROSE ICE CHIC NR 63 | ZŁOTKO


Złotko... czyli mowa o Golden Rose Ice Chic nr 63. Byłam jego bardzo ciekawa odkąd pojawiła się w mej dłoni ta mała buteleczka. Jak tym razem sprawdził się kolejny odcień z serii Ice Chic?

Dobrze wiecie już, że ta seria jest moją ulubioną jak na razie (mimo iż mam sentyment do Color Expert i Rich Color). Jednak lakier z dzisiejszego postu był nieco inny. Zapewne tego powodem były te mikrodrobinki złota, które budowały cały odcień. Zatem by uzyskać krycie jak na zdjęciach z tego postu, to musiałam pomalować solidnie 2 grubszymi warstwami. Lakier ten może odnosić wrażenie, że pozostawia smugi. To jest prawdą. Jednak jest to zauważane przy przypatrzeniu się, ponieważ tak naprawdę lakier tak mieni się złotkiem, że tylko tym jesteśmy pochłonięci patrząc na nasz manicure. Drobinki nie są wyczuwalne palcem (przejeżdżając palcem po wysuszonym już lakierze). Zalecam używać utwardzacza, bo lakier szybciej się ściera z końcówek paznokci. Ogólnie jest ciekawy. Ja Wam go w tym poście pokazuję na wszystkich paznokciach u dłoni, ale tak naprawdę uwielbiam gdy stanowi on subtelny element - jako dodatek przy innym odcieniu. Dodaje takiego 'czegoś', wtedy naszemu zdobieniu.

Odcień ten możecie zakupić na stronie sklepu www.goldenrose.com TUTAJ.

Chciałabym Was bardzo zachęcić, do zobaczenia pozostałych odcieni z serii Ice Chic jakie pojawiły się już na blogu, klikając w TEN link.


Jestem bardzo ciekawa jakie wrażenia wywarł tym razem na Was ten odcień????
Co sądzicie?
Posiadacie lakiery z tej serii? Jak się u Was sprawdzają?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L.


____________________________________________________________
Więcej mnie znajdziecie na moim instagramie @natalia_lip (klik TU).

https://www.instagram.com/natalia_lip/

13 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę ciekawie. Świetne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny kolorek :) Lubię złoto na paznokciach, chociaż wolę łaczyć go z innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor. Od razu jak tylko pojawił się w necie wiedziałam, że z tym odcieniem się polubię. W końcu mówią że jestem jak sroka, co się świeci i mieni to muszę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. na specjalne okazję kolor jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na paznokciach wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne złotko. ja mam właśnie na paznokciach nr 55 z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To złotko wygląda świetnie. Takie dość nietypowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolorek, choć nie wiem czy czułabym się z nim dobrze na swoich paznokciach :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ten lakier, jest taki nieoczywisty, stare złoto, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Ale cudeńko! Takiego lakieru mi brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia