wtorek, 15 grudnia 2015

GOLDEN ROSE VISION LIPSTICK NR 110 | Recenzja + Swatche


Do pokazania Wam dzisiaj mam kolejny przepiękny odcień pomadki Golden Rose Vision nr 110. Zaznaczam, że do pokazania, ponieważ recenzja tych pomadek pokazywała się nieraz przy każdym kolorze z osobna, dlatego postanowiłam, że i w tej recenzji przytoczę tą samą opinię również przy tym kolorze. Wszystko wynika z tego, że mimo innego koloru każda pomadka z tej serii zachowuje się podobnie na mych ustach. Oczywiście gdyby się czymś specjalnie różniły, to poinformowałabym Was o tym.

 
  • Firma: Golden Rose;
  • Produkt: Szminka Vision Lipstick Vitamin E;
  • Nr: 110;
  • Pojemność: 4,2 g;
  • Przydatność do użytku po otwarciu: 24M;
  • Dostępność: Sklepy/wyspy Golden Rose;
  • Opakowanie: Czarne ze złotymi napisami oraz środkową przezroczystą częścią przez, którą widać odcień naszej pomadki. Cale opakowanie wykonane z plastiku. Zamyka się na klik;
  • Kolor: To odcień nienachalnego różu, w miarę stonowanego. Usta stają się widoczne, ale nie za ciemne, ani nie za jasne;
  • Pigmentacja: Bardzo dobra. Jeśli bym miała porównać z Velvet Matte, to w dwóch przypadkach pomadki z tych serii są bardzo mocno napigmentowane. Różni ich wykończenie;
  • Trwałość: Pomadka długo utrzymuje się na ustach, ale nie aż tak długo jak Velvet Matte, ponieważ solo jest bardziej lżejsza w konsystencji. Jeśli 'dodalibyśmy' do niej konturówkę, to efekt utrzyma się dłużej;
  • Zapach: Przyjemny. Bardzo delikatny.
  • Wykończenie: Jak widać daje soczysty efekt, jednak przez lampy jest to tutaj bardziej widoczne. Normalnie ładnie się błyszczy, ale nie jakoś mocno;

Recenzje i wystąpienia pomadek z serii Vision znajdziecie pod nazwą etykiety Golden Rose Vision (klik)..

Jestem ciekawa, czy jesteście zadowolone z tej serii pomadek???
Co sądzicie o tym odcieniu?

Buziaki i do następnego :*:*
Natalia.

10 komentarzy:

  1. nie używałam tych pomadek, ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze szminki z tej serii, ale kolory za każdym razem mnie zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny odcień <3 Lubię te pomadki, sama mam dwa kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Twoich ustach ten kolor prezentuje się naprawdę świetnie! Bardzo żałuję, że mi takie róże nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją właśnie na ustach. Piękny kolor. Zimą lubię takie wykończenie bo nie wysusza ust. Ale kolor 107 który pokazywałaś w poprzednim poście również bardzo mi się podoba...na pewno na niego zerknę przy okazji odwiedzenia sklepu GR :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolor, ale zdecydowanie wolę Velvet matte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek, pięknie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia