poniedziałek, 15 czerwca 2015

OPENBOX: GOLDEN ROSE | PIERRE RENE | Czyli o czym będą przyszłe posty...


Na przestrzeni ostatniego tygodnia wzbogaciłam się o nowości kosmetyczno-lakierowe z firm Golden Rose i Pierre Rene. Pomyślałam sobie, że zrobię Wam taki 'coming soon postów', które będą pojawiać się w najbliższym czasie. Stworzenie tego posta oprócz 'funkcji zapowiedzi' jest spowodowane najzwyklejszą ochotą pochwalenia się cóż to nowego mam okazję wypróbować. 

Zwiedzanie box'ów rozpoczniemy od #GoldenBoxa:


W pudelku od Golden Rose znalazłam przepiękne letnio-wiosenne kolorki w cukierkowych kolorach jak również coś, co pozwoli wzmocnić moje paznokcie i wyrównać koloryt płytki. Muszę wspomnieć, że box wygląda prześlicznie. 
 

 | Golden Rose Smoothing Base Nail Foundation | - Odżywka wygładzająca płytkę paznokcia;


 Przejdźmy teraz do kartonika, który otrzymałam od firmy Pierre Rene. Zawartość jest nieco inna, gdyż oprócz lakierów znalazłam w niej kosmetyki do makijażu twarzy. Co prawda w paczce ambasadorskiej dostałam już kiedyś zestaw do podkreślania brwi i ten sam bronzer, to i tak się cieszę, gdyż używam te produkty dość namiętnie (linki do ich recenzji zostawię Wam na samym dole postu :D)


 | Lakiery MIYO |


 | Pierre Rene Loose Eyeshadow | - Sypkie cienie do powiek:


 | Pierre Rene Lipgloss & Rouge 2in1 | - Błyszczyk i róż:


| Miyo Big Fat Lashes Brown | - Tusz super pogrubiający;
| Miyo Mel On Kiss no 02 Moody | - Koloryzujący balsam do ust;
| Miyo Longlasting Beauty Skin no 03 Nude | - Podkład nawilżający z kwasem hialuronowym i witaminami; 


| Pierre Rene Bronzing Powder no 01 Light Broze | - Puder Brązujący (recenzja TUTAJ);
| Pierre Rene Eyebrow Set | - Zestaw do modelowania brwi (recenzja TUTAJ);


 Moją modelką widoczną na zdjęciach jest moja siostra Martyna z bloga www,myombrelife.blogspot.com.

Napiszcie koniecznie w komentarzach jaki lakier/kosmetyk chciałybyście zobaczyć jako pierwszy !!!

Pozdrawiam,
Natalia L.

7 komentarzy:

  1. Z Pierre Rene bardzo lubię kosmetyki :)
    Mam ochotę na ten puder brązujący

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) Znam tylko lakiery tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dobroci :) Ciekawią mnie te błyszczyko-róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiadają się niezłe posty!
    Pozdrawiam
    Kosmetyczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowności :) czekam na posty ;) lakiery GR Color Expert uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana miłych testów teraz;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz co testować, piękne rzeczy !! ;))

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia