sobota, 10 maja 2014

MIX SPOŁECZNOŚCIOWY - Społecznościowy misz masz w manicure


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją płytki ikonek społecznościowych od Born Pretty Store, którą wybrałam dla zabawy. Nie miałam wizji na manicure, po prostu pomyślałam, że zrobię taki mały 'misz masz społecznościowy' na paznokciach. Lakiery jakie wykorzystałam, to cztery odcienie lakierów firmy Miss X. Ku mojemu zaskoczeniu bardzo fajnie się sprawdziły w tym typie zdobienia.


Produkt: Nail Art Stamp Template Most Pouplar Internet Logo Pattern QA78  - płytka z ikonkami społecznościowymi do stemplowania;
Ilość logo: 19 ( z napisem łącznie 20);
Dostępność: sklep internetowy Born Pretty Store TU (www.bornprettystore.com);


Do zdobienia użyłam czterech kolorów lakierów (lakiery Miss X) oraz stempla:

Płytka jak płytka, jak dla mnie jest zabawna i można z nią zrobić wiele różnych manicure. Ja Wam pokazuję pierwsze lepsze jej zastosowanie. Jeśli jesteście zainteresowane płytkami do stemplowania oraz innymi akcesoriami do manicure, to zapraszam do odwiedzenia działu nail art na Born Pretty Store. Pamiętajcie również o moim kodzie dla Was CDBQ10 (-10% na zakupy w tym sklepie).


Jeśli jesteście zainteresowane takim typem ćwieków, to zapraszam do odwiedzenia działu nail art na Born Pretty Store. Pamiętajcie również o moim kodzie dla Was CDBQ10 (-10% na zakupy w tym sklepie).

Korzystając z okazji, że to tematyka ikonek społecznościowych, to zapraszam Was w miejsca w sieci, gdzie możecie mnie dopaść:


 Co sądzicie o tym 'wesołym misz masie' ?

Natalia L.

29 komentarzy:

  1. Ciekawa płytka, no tego jeszcze nie było :) Jestem pod wrażeniem, bo wydawało mi się, że z tych znaczków raczej dobrej kompozycji nie da rady zrobić, a Tobie się to udało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe..też na początku nie miałam wizji, potem pomyślałam i postawiłam na ten misz masz :)
      Dzięki :)

      Usuń
  2. Hehe śmieszne mani :D Od razu banan na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste te płytki! :D

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/2014/05/17-rozdzia-nic-nikomu-nie-musisz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Płytka jest świetna, bardzo mi się podoba jak i cały manicure :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna płytka! <3 Pomysłowa i zabawna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad tą płytką :) fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u Ciebie jak zwykle super :-) fajne te płytki, muszę się w końcu zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem fajne pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyszły te paznokcie, a stempelki świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie zabawnie całość się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelka :) normalnie super mani:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ale fajna zabawa z tymi płytkami jak widzę :-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie skusiłabym się na taką płyteczkę widząc ją, ale jak zobaczyłam co można z niej stworzyć to stwierdzam , że bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie połączyłaś wzory, ja bym nie wymyśliła z tą płytką żadnego sensownego mani. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż żałuję że sama jej nie wzięłam bo jest świetna :D mani wyszło superowo z tymi lakierami MIss X mają superowe :D szkoda tylko że dla mnie stacjonarnie niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też stacjonarnie nie mam do nich dostępu ;/ A szkoda :)

      Usuń
  16. ale ciekawą masz płytkę ;) super mani !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne mani ;) i jak wcześniej patrzyłam na ta płytkę bez emocji tak teraz mam na nią wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia