czwartek, 14 marca 2013

RARE DIAMONDS (perfum Avon) - czyli mój tegoroczny prezent na dzień kobiet.

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować mój nowy nabytek, który w sumie dostałam wraz z kwiatami od tatusia;)  Dlatego pomyślałam, że się pochwalę.
Oto i on: perfum firmy Avon - Rare Diamonds.


Szczerze to nie potrafię sama odgadnąć jaki konkretny ma on zapach. Wiem jedno jest bardzo kobiecy. Nie jest słodki tzn nie ma zapachów w stylu brzoskwini, pomarańczy czy słodziutkich kwiatuszków. 

Z tego co wyczytałam na internecie, główną rolę w tym zapachu odgrywa: orchidea, kwiat śliwki, drewno kaszmirowe, bursztyn.




Wg mnie zapach jest bardzo fajny, lecz nie czuję go długo na sobie. Tak naprawdę nie potrafię na razie znaleźć takiego perfumu, który by się długo na mnie utrzymywał.
Cena tego produktu to ok 75zł za 50 ml. 



Jego zaletą jest na pewno sam flakonik, nie bez powodu ma w nazwie "diamonds". Cóż mogę poradzić jest taki śliczny;)

Do następnego Natalia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia