sobota, 16 marca 2013

BELL - róż/brązer do twarzy (zakup w Biedronce)

Dzisiaj mam Wam do pokazania róż/bronzer firmy BELL, który zakupiłam w Biedronce (tak nawiasem mówiąc moja Biedronka ostatnio mnie zaskakuje, bo jest bardziej rozbudowana niż zwykle, nawet dużo lakierów z Bell tam są oraz inne produkty tej marki).
Bez wahania go kupiłam, ponieważ kosztował niecałe 5zł.



Według mnie nadaje się bardziej na lato niż na zimę bo jest trochę za ciemny dla mnie.
Tak już jest, że ta nasza skóra dość jaśnieje na zimę.
Kolor: wg mnie jest to ciepły odcień brzoskwini. Nie błyszczy się bardzo, ma w sobie takie delikatne drobinki.


Tutaj macie jak ten róż/bronzer wygląda na skórze:


Jeśli macie blisko Biedronkę to polecam Wam ten produkt kupić, nie jest dużo go, ale za 5 zł, myślę, że każda z Was by się skusiła.


A co Wy o nim myślicie??
Kupiłybyście go?

Pozdrawiam Natalia ;)

2 komentarze:

  1. Też zakupiłam sobie jakiś czas temu biedronkowe róże , chociaż że pierwszy raz miałam styczność w ogóle z jakimikolwiek różami to są tak delikatne że nie można sobie nimi krzywdy zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia