poniedziałek, 18 czerwca 2018

MANICURE HYBRYDOWY: SEMILAC | PASTELLS | RÓŻ, BŁĘKIT I ZŁOTKO


Pastelowych inspiracji w manicure hybrydowych u mnie ciąg dalszy. Bardzo prosty, mimo iż użyto  aż trzy kolory. Jeśli jesteście ciekawe jakich lakierów użyłam, to zapraszam do dalszej części postu...



U mnie w manicure hybrydowym standardowo produkty marki Semilac. Na powyższym zdjęciu numery, które użyłam. Postawiłam na pastelowe połączenie z dodatkiem złotego.


 Wszystkie produkty użyte w tym manicure możecie zakupić na semilac.pl.Po więcej inspiracji zapraszam na mój instagram @NATALIA_LIP. 

Buziaki i do następnego :*
Natalia L.

5 komentarzy:

  1. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny czerwcowy wieczór Jestem wzrokowcem i przyciągają mnie ładne rzeczy i zdjęcia Tak właśnie jest tutaj u ciebie że przeciągu u mnie zdjęcie a raczej cała aranżacja bardzo mi się podoba to jak zaprezentowała swoje paznokcie lakiery są bardzo ładne pastelowe ale jeśli chodzi o mnie to ja uwielbiam czerwień i jego odcienie Masz śliczne paznokcie a ja to od dziecka obgryzam i mam totalny tłuczki No ale od czasu do czasu pomaluję na czerwono Pozdrawiam cię pięknie życzę ci przyjemnego wieczoru oraz dużo przyjemnych chwil w ciągu tygodnia 🙋

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia