poniedziałek, 21 maja 2018

MANICURE HYBRYDOWY: SEMILAC PASTELLS 275 & 266


Dzisiaj mam Wam do pokazania bardzo słodki manicure hybrydowy.





Przy moich ostatnio opalonych dłoniach te pastelowe odcienie nabrały jeszcze bardziej wyraźniejszych tonów. Tak prezentuje się Semilac 275 'Light Pink' oraz 266 'Green z kolekcji Pastells. Na przygotowaną płytkę utwardziłam bazę, a następnie pomalowałam 3 bardzo cienkimi warstwami poszczególne kolory, a na końcu pokryłam Semilac Top No Wipe


Lakiery możecie zakupić na przykład na stronie semilac.pl. Po więcej inspiracji zapraszam na mój instagram @NATALIA_LIP. 

Buziaki i do następnego :*
Natalia L.

2 komentarze:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia