czwartek, 4 stycznia 2018

SEMILAC LEGENDARY SIX BY MARGARET | NAJNOWSZA KOLEKCJA SEMILAC | SWATCHE


Legendary Six to jedna z najnowszych kolekcji lakierów hybrydowych marki Semilac, których odcienie zostały wybrane przez znaną wokalistkę Margaret.. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak prezentują się dane odcienie na wzornikach oraz jak wygląda sprawa, jeśli chodzi o krycie.


Sama dziwię się swoim reakcjom na każdą nową kolekcję marki Semilac, bo prawie każda ma na tyle unikalne kolory, że staje się moją ulubioną. Legendary Six zawiera w sobie konkretne odcienie za przewodnika, której uważa się 088 Blue Ink. Ja się zakochałam w nr 088, 527 oraz 526.  To są moi ulubieńcy jeśli musiałabym wybierać. Sama stronię od pomarańczowych tonów, ale 528 Orange jest bardzo przyjemny dla oka i się z nim bardzo polubiłam. Jeśli chodzi o krycie, to są bardzo dobrze napigmentowane na tyle, że 2 cienkie warstwy w pełni zadowalają. Ja już wypróbowałam dwa kolory, a efekty na moich paznokciach zobaczycie już wkrótce. Lakiery dostępne są do kupienia na przykład na Semilac.pl .


Dajcie znać jak Wam się podoba ta kolekcja??? 

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L,

4 komentarze:

  1. Piękna kolekcja. Najbardziej podobają mi się kolory 528 i 529 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kolekcja, mi najbardziej podoba się kolor 526 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę powiedzieć, że 088 jest bardzo ciekawy, taki głęboki. Chyba go kupię.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia