czwartek, 16 listopada 2017

SEMILAC FRENCH BEIGE MILK 051 | MANICURE HYBRYDOWY


Nie wiem kiedy się to stało odkąd zaczęłam uwielbiać manicure hybrydowy.Jak dla mnie jest to wielka wygoda i zaoszczędzanie czasu, ponieważ paznokcie są idealnie pomalowane od ich utwardzenia do ściągnięcia. Do pracy staram się nosić mniej intensywne odcienie, dlatego według mnie na uwagę zasługuje kolejny lakier Semilac.
 

Krótko, ale myślę, że dzisiaj treściwie, bo chciałam Wam pokazać jak delikatnie prezentuje się Semilac French Beige Milk nr 051. Na zdjęciach 2 warstwy tego kolorku. Jest trochę półtransparentny i  dodaje dziewczęcego looku. Ja standardowo użyłam bazy Semilac Base oraz Semilac Top No Wipe. Ja jestem nim zachwycona.

https://semilac.pl/pl/

Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie na jego temat! 

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L.

4 komentarze:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia