poniedziałek, 23 października 2017

SEMILAC BUSINESS LINE | ODCIENIE: 192, 193, 197, 204, 207 | KOLEKCJA IDEALNE DO PRACY


Semilac zaskakuje mnie co chwila z nowościami. Szczególnie w ostatnim czasie zauroczyła mnie najnowsza kolekcja o nazwie Business Line, która jak dla mnie idealnie się sprawdzi dla osób, które stawiają na subtelne odcienie, bo tak lubią, bądź ich miejsce pracy kładzie nacisk na daną kolorystykę manicure, o czym sama się też przekonałam. Jeżeli jesteście ciekawe jak prezentują się odcienie 192, 193, 197, 204, 207, to zapraszam do dalszej części postu.



Semilac Business Line, to kolekcja której odcienie mogłabym mieć wszystkie, ponieważ sprawdzą się idealnie u mnie w pracy. Nie ma tutaj krzykliwych odcieni, a same subtelne i z klasą. Takie kolory pozwalają na to, by nasze paznokcie prezentowały się szykownie i jednocześnie niekrzykliwie. Ja osobiście nie mam nic przeciwko neonowym odcieniom i wszystkim innym, ale są takie zawody, gdzie nie można po prostu używać takich kolorów. Ważne jest to aby paznokcie prezentowały się zadbane i raczej w jednej kolorystyce. Oczywiście Semilac rozumie kobiety biznesu i biuralistki, więc też dlatego stworzył taką kolekcję. Ja mogę wydać ocenę 10/10, bo się w niej zakochałam po prostu. Kolory pięknie się prezentują już po 2 warstwach. Ja preferują nakładać i utwardzić 3 warstwy. Już wkrótce post z pełnym manicure przy użyciu jednego z tych odcieni. Poniżej linki do sklepu z tymi lakierami.

  • Semilac Business Lila Rose 192;
  • Semilac Business Cold Lila 193;
  • Semilac Business White Lime 197;
  • Semilac Business Lila Grey 204;
  • Semilac Business Formal Grey 207;
Lakiery z tej kolekcji możecie zakupić na stronie Semilac.pl [TUTAJ].


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z tych lakierów pod względem krycia i wykończenia jak i kolorystyki. Polecam każdej kobiecie, bo myślę, że każda z Was znajdzie tutaj odcień idealny dla siebie.

Dajcie znać co sądzicie o tych odzieniach??

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L.

3 komentarze:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia