poniedziałek, 11 września 2017

GOLDEN ROSE RICH COLOR 84


Dzisiaj z wielką ochotą chciałabym Wam zaprezentować jeden z tych odcieni z serii Rich Color, które zasługują na uwagę ze względu na swoją wyjątkowość. Mowa w tym poście o Golden Rose z serii Rich Color nr 84.


Serię Rich Color od Golden Rose zna pewnie większość kobiet, którym zależy na dobrej jakości lakierach do paznokci. Ta seria została poszerzona o nowe kolory, w tym o numer 84. Kolor ten charakteryzuje się idealnie rudym odcieniem. Jak dla mnie jest fenomenalny i genialnie jesienny. Ja się nim zachwycam, bo ujęła mnie bardzo ta kolorystyka. Perfekcyjne krycie, blask i schnięcie na duży plus jak zwykle, więc nie ma się co tu zastanawiać jak po prostu po niego sięgnąć. Ja polecam. Teraz Twój ruch! Jesteś skuszona? Jak nie to przejrzyj raz jeszcze te zdjęcia!!!

Kupicie go na stoiskach Golden Rose jak również na stronie www.goldenrose.pl [KLIK].


Czekam na Wasze wrażenia!!!

Buziaki i do następnego :* :*

Natalia.

5 komentarzy:

  1. Piękny kolor,idealnie pasuje do jesiennej aury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przypomina mi rudy odcień Playing Koi z zeszłorocznej jesiennej kolekcji Essie, o której pisałam u siebie. Odcień tak mi się podobał, że był moim jesiennym hitem :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia