piątek, 2 czerwca 2017

MANICURE HYBRYDOWY: SEMILAC MARDI GRAS W ROLI GŁÓWNEJ PO RAZ KOLEJNY, ALE INACZEJ | PAZNOKCIE MOJEJ MAMY


Dzisiaj po raz kolejny króluje Mardi Gras - lakier hybrydowy marki Semilac. Jeśli jesteście ciekawe jak uzyskałam efekt widoczny na zdjęciu, to zapraszam do dalszej części postu.


Użyte produkty:
  • Baza: Semilac Base;
  • Bazowy kolor: Semilac Mardi Gras 034;
  • Lakier biżuteryjny: Semilac I'm not sure 160;
  • Błyszczący top: Semilac Top No Wipe;
  • Matowy top: Semilac Top Mat Total;
Po uprzednio przygotowanych paznokciach do manicure hybrydowego i odtłuszczeniu płytki paznokci pomalowałam cienką warstwą bazy i utwardziłam w lampie UV 36 W. W kolejnym kroku pomalowałam 2 warstwami koloru Semilac Mardi Gras 034, gdzie każdą warstwę utwardzałam osobno. Następnie tam gdzie znajduje się lakier biżuteryjny, to pomalowałam jedną warstwą Semilac I'm not sure 160. Gdy wykonałam te czynności na paznokcie, które chciałabym by były matowe pomalowałam Semilac Top Mat Total, a tam gdzie błyszczące, to Semilac Top No Wipe. Po końcowym utwardzeniu paznokcie były już gotowe.

Produkty dostępne na  semilac.pl.
Modelką była moja mama, a zdjęcia były wykonane po 5 dniach od noszenia.


Dajcie znać co sądzicie o tym manicure?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L.

https://www.instagram.com/natalia_lip/

4 komentarze:

  1. Jejku! Jak zobaczyłam miniaturkę zdjęcia to pomyślałam, że masz całą rękę w tatuażach! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Nie no tez by było fajnie, ale z racji tego, że to dłonie mojej mamy, więc bardzo to mało prawdopodobne :D

      Usuń
  2. Hah, też tak pomyślałam :D
    A paznokcie wyszły bardzo fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia