środa, 17 maja 2017

MANICURE HYBRYDOWY: SEMILAC INTENSE BLUE & MIRROR BLUE DRAGONFLY | PAZNOKCIE MAMY


Postanowiłam dzisiaj pokazać Wam kolejne połączenie kolorystyczne w manicure hybrydowym jakie wykonałam produktami marki Semilac. Jeśli jesteście ciekawe jak uzyskałam efekt widoczny na paznokciach, to musicie przejść do dalszej części postu.


Manicure jaki mam okazję Wam pokazać wykonałam na naturalnych paznokciach mojej mamy. Po odpowiednim przygotowaniu paznokci przystąpiłam do pomalowania i utwardzenia bazy pod kolor. Wybrałam w tym celu Semilac Base i utwardzałam w lampie UV 36 W. Wszystkie lakiery utwardzałam właśnie w tej lampie. Następnie paznokcie, które są błękitne pomalowałam je Semilac 044 Intense Blue. By uzyskać ten efekt wystarczyło utwardzić 2 warstwy tego koloru. Na sam koniec pokryłam je topem, który nie wymaga przemywania cleanerem, czyli mowa o Semilac Top No Wipe. Ciekawy efekt jaki możecie zauważyć na serdecznych palcach wykonałam przy pomocy czarnego lakiery i pyłku. Zatem w pierwszej kolejności na utwardzoną wcześniej bazę pomalowałam jedną warstwą kryjącą na czarny kolor wykorzystując Semilac Black Diamond nr 031. Wybrałam tą czerń ponieważ chciałam by później wcierany pyłek był intensywny. Dla przypomnienia wspomnę, że Black Diamond nie wytwarza warstwy dyspersyjnej i można do niego wcierać tak samo jak do topu Semilac No Wipe bezpośrednio pyłek. Po dłuższym utwardzeniu czarnej bazy wzięłam aplikator przeznaczony do wcierania pyłków i nabierając niewielką ilość SemiFlash Mirror 07 Blue Dragonfly. Gdy efekt mnie zadowolił omiotłam nadmiar pyłku pędzelkiem i pokryłam płytkę paznokcie topem Semilac Top No Wipe i utwardziłam w lampie. 
Zdjęcia tego manicure zostały wykonane po upływie 3 dni.
Produkty jakie użyłam do stworzenia tego manicure możecie zakupić na przykład na semilac.pl.

http://natalia-lily.blogspot.com/2017/03/nowosci-semilac-semiflash-chameleon.html


Ja osobiście byłam bardzo zadowolona z tego połączenia jak i moja mama. 

Dajcie znać, co Wy myślicie???

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia.


https://www.instagram.com/natalia_lip/

6 komentarzy:

  1. Pięknie się błyszczy ten pyłek SemiFlash ;-) Podobają mi się kolory, które wybrałyście do tego zdobienia, super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze unikalam odcieni niebieskiego na paznokciach ale to połączenie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż nabrałam ochoty na niebieskości <3

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia