piątek, 24 marca 2017

MISS SPORTY GEL SHINE 561 & 563


Zdecydowanie połączenie brązu i pomarańczy pasuje do siebie. Jeśli lubisz takie mixy, to koniecznie musisz przeczytać dalszą część tego postu...


Miss Sporty Gel Shine 561, to dyniowy pomarańcz. Bardzo intensywny, ale i jednocześnie przygaszony odcień. Krycie również świetne. 2 cienkie warstwy pozwalają cieszyć się idealnie pomalowanymi paznokciami. Na zdjęciach standardowo lakiery bez pokrycia topem. Można zauważyć, że cudownie błyszczą swym blaskiem.

Miss Sporty Gel Shine 563, to najładniejszy brązowy lakier z jakim miałam do tej pory do czynienia. Jest to kolor ciepły, ciemny, ale widać od razu, że to brąz. Ja serdecznie mogę Wam go polecić, a z tym idealnym połyskiem, to już w ogóle dobrze się prezentuje.

Lakiery te możecie zakupić w szafach Miss Sporty na przykład w Rossmannie.


Jak Wam się podoba takie zestawienie?
Malujecie paznokcie lakierami z tej serii?
 Który lepszy?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia.

Jeśli chcecie dowiadywać się o nowych postach i zobaczyć mój blog w pigułce, to zapraszam na moje konto na Instagramie @NATALIA_LIP [klik].
https://www.instagram.com/natalia_lip/

8 komentarzy:

  1. Wow, bardzo soczyste kolory, szczególnie ta pomarańcza :) Dobre odcienie równiez na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym samym pomyślałam, właśnie o Halloween :D

      Usuń
  2. Takie odcienie to zdecydowanie nie moja bajka, ale razem wyglądają bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moje kolory, ale zachwycam się Twoimi paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe odcienie, ale nieco nie mój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne na jesien :) ten broznzowy sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie wręcz idealne!.Mega szykowne!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia