piątek, 16 grudnia 2016

GOLDEN ROSE RICH COLOR 86


Golden Rose Rich Color nr 86, to bardzo nietypowy kolor. Jest obłędnie piękny w rzeczywistości, ale pochodzi z serii tych tonacji, których nie lubią aparaty fotograficzne. Chwilę spędziłam w programie graficznym, by jak najlepiej popracować nad tym kolorem na ekranie monitora. Myślę, że oddaje go w jakiś 80%, ale mam nadzieję, że mój opis ułatwi Wam wizualizacje tego koloru.


Na zdjęciach postawiłam na stonowaną wersję, ponieważ jeśli zdjęcia są jaśniejsze tym bardziej kolor wydaje się niebieski, a czasami błękitny. Jest to zdecydowanie ciemniejszy i intensywniejszy odcień turkusu - morskiego. Czasami nawet wydaje się niebieskawy, ale tak naprawdę to turkus. Jak dla mnie jest genialny pod każdym względem. Świetnie kryje, szybko schnie i ten kolor! Cudny. Polecam :)

Kupicie go na stoiskach Golden Rose jak również na stronie www.goldenrose.pl [KLIK].

Więcej recenzji lakierów z serii Rich Color znajdziecie pod TYM linkiem.


Mam nadzieję, że chociaż w minimalnym stopniu udało mi się pokazać, ze jest wyjątkowy i cudowny. Osobiście polecam wybrać się na wyspę Golden Rose i go zobaczyć :)

Buziaki i do następnego :*
Natalia.

https://www.instagram.com/natalia_lip/

8 komentarzy:

  1. Śliczny kolor. Uwielbiam niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też gości Rich Color, tylko nr 84 :) Śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny odcień! Muszę wybrać się do Golden Rose, aby odkupić mój ulubiony czarny lakier (numer 31 serii Color Rich), więc przyjrzę się przy okazji tej niebieskości.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia