czwartek, 29 września 2016

SOPHIN SAND EFFECT 299


Przychodzę do Was z kolejną dawką moich nowości. Dzisiaj zaprezentuję Wam przepiękny piasek Sophin Sand Effect nr 299. Więcej o nim przeczytacie poniżej...


Nr 299 to odcień błękitu w wersji piaskowej, ale nie takiego zwykłego, bo z drobinkami brokatu. Odcień ten tak cudnie się prezentuje, że aż nie mam slów by móc go dobrze opisać. Mam nadzieję, że zdjęcia chociaż w połowie przekażą Wam jakie cudeńko miałam na dłoniach. Konsystencja tego lakieru jest przyjemna jak na piaskowe lakiery. krycie tutaj również zachwycające, bo 2 warstwa powoduje idealną mieniącą taflę (prezentowaną na zdjęciach). Zmywanie jest okej, ale jak to przy tego typu lakierach trzeba poświęcić trochę czau. Jeśli chodzi o wytrzymałość tego lakieru, to jest to ten sam przypadek jak przy jego srebrnym bracie nr 263 (recenzowanym TUTAJ).

Odcień ten jest dostępny w sklepie www.sklep.sophin-cosmetics.pl.
Zapraszam Was również do zobaczenia pozostałych recenzji lakierów Sophin jakie już opublikowałam na blogu klikając w TEN link


Co sądzicie o nim?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia.
________________________________________________
Interesujące linki:

8 komentarzy:

  1. Lakier prezentuje się naprawdę wystrzałowo. Z pewnością użyłabym go na serdeczne palce albo na maks dwa w jednej dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lakier kojarzy mi się z filmem "Frozen" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "WOW" tak krzyczy do mnie ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Golden Rose ma bardzo podobny lakier jak nie identyczny :) z serii holiday bodajże ;) śliczny odcień!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia