czwartek, 28 lipca 2016

SOPHIN BLUE LAGOON 365 - DEEP WATER


Myślę, że każda kobieta powinna mieć w swojej kolekcji lakierów przynajmniej jeden intensywny odcień niebieskiego. Ten który dzisiaj Wam prezentuję jest właśnie propozycją dla Was. Jest to niemalże kobaltowy odcień pochodzący z serii Blue Lagoon od Sophin o nazwie Deep Water (nr 365). Jeśli chcecie wiedzieć jak się u mnie sprawdził, to zapraszam do przeczytania krótkiej recenzji.


Zanim przejdę do mojej opinii przytoczę opis od producenta (pochodzący ze strony sklepu www.sklep.sophin-cosmetics.pl):

"Lakier z kolekcji Blue Lagoon, w której skład wchodzi 8 lakierów w pięknych odcieniach błękitu i szmaragdu
Produkowany z zasadą BIG5FREE tzn bez toulenu, formaldehydu, ftalanów, parabenów i kamfory
  • Szafirowy nasycony kolor
  • Ultra gładka powierzchnia
  • Długotrwały
  • Szybkoschnący
  • Łatwa aplikacja
Aplikacja:
  1. Nałóż lakier podkładowy na oczyszczoną płytkę paznokcia
  2. Nałóż 2 warstwy lakieru
  3. Po nałożeniu pierwszej warstwy pozwól jej wyschnąć kilka minut zanim nałożysz drugą warstwę
  4. Na końcu nałóż utwardzacz Sophin, aby uzyskać ekstra błyszczącą powierzchnię i zabezpieczyć manicure"
Jeśli chodzi natomiast o moje zdanie, to aplikacja przebiegła identycznie. Odcień ten bardzo bardzo dobrze kryje. Nie ma żadnych prześwitów. Blask również jest godny podziwów. W odróżnieniu do ostatnio używanych przeze mnie lakierów z serii Vinyl ten nie daje wykończenia żelkowego, a raczej kremowe. Wytrzymuje bardzo długo, bo akurat ja nie używałam w jego przypadku utwardzacza. Polecam, bo buteleczka jest dość duża, a koszt jego to 26 zł.

Odcień ten jest dostępny w sklepie www.sklep.sophin-cosmetics.pl.
Zapraszam Was również do zobaczenia pozostałych recenzji lakierów Sophin jakie już opublikowałam na blogu klikając w TEN link


 Dajcie znać co o nim sądzicie????

Buziaki i do następnego :*
Natalia :)
________________________________________________
Interesujące linki:

9 komentarzy:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia