czwartek, 24 marca 2016

BORN PRETTY STORE | LAKIER TERMICZNY NR 006


Lakiery termiczne zauroczyły mnie tak samo jak uprzednio pokazywany lakier o lustrzanym efekcie (o którym pisałam TUTAJ). Dzisiaj bardzo chciałabym Wam pokrótce opowiedzieć i pokazać "mrożonego cukierka" od Born Pretty Store. Wszystkich ciekawskich mojej opinii i innych wcieleń tego termicznego cuda, zapraszam do dalszej części postu...


Pędzelek mimo swego skromnego kształtu pozwala na łatwe i precyzyjne pomalowanie paznokci. W tej niepozornej małej buteleczce znajdujemy 7.5 ml termicznego cuda o przyjemnej konsystencji, która nie jest za gęsta i nie jest za rzadka. Jednak nie to jest tutaj najważniejsze, a sam fakt 'czy ten lakier jest termiczny?'. Mam prostą odpowiedź na to pytanie: 'tak lakier ten jest w 100% termiczny'. Jeśli będziecie przeglądać dalsze zdjęcia dołączone do tej recenzji, to zrozumiecie o co mi chodzi. Zatem mówiąc bez ogródek lakier w cieple jest mleczno-zaróżowiony, a w chłodnym jest mega różowy. Ja nie bawiłam się w ochładzanie suszarką tylko postanowiłam zamoczyć w zimnej wodzie i szybko uwiecznić ten efekt w pełnej krasie dla Was (dlatego na niektórych zdjęciach widać kropelki wody). Najfajniejsze w lakierach tego typu jest to, że końcówki paznokci pozostają w innym kolorze, czyli tym pochodzącym z wersji chłodniejszej. Dlatego, że płytka paznokcia znajduje się na ciepłym palcu, który ją ogrzewa, więc mamy efekt mleczny, a końcówki paznokcia są poza nim, zatem są bardziej zaróżowione. Oczywiście zimą bez rękawiczek osiągniecie podobny efekt jak ja zamaczając w zimnej wodzie.Całej magiczności dodają również mini sreberka, które niestety gorzej się trochę zmywają, ale się jednak zmywają. Bardzo Wam polecam wypróbować taki lakier, bo jest naprawdę zmienny i ciekawy.

Lakier ten jest dostępny pod TYM LINKIEM.  
Więcej świetnych gadżetów do zdobienia paznokci znajdziecie w dziale NAIL ART na stronie sklepu. Dla przypomnienia, jeśli robicie zakupy na Born Pretty Store i użyjecie kodu: CDBQ10, to otrzymacie -10% na całe zakupy w tym sklepie.

http://www.bornprettystore.com/


Ja jestem oczarowana tym lakierem, a jakie jest Wasze zdanie????

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia.

___________________________________________________________
Więcej o mnie znajdziecie na moim instagramie @NATALIA_LIP (klik TU).

https://www.instagram.com/natalia_lip/

12 komentarzy:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia