środa, 15 lipca 2015

GOLDEN ROSE RICH COLOR NR 64 | GOLDEN ROSE GALAXY NR 22 | BPS Hexagon Golden Studs



W dzisiejszym poście mam przyjemność pokazać Wam mój ostatni manicure jaki nosiłam prawie tydzień. W roli głównej lakiery Golden Rose z dwóch serii Rich Color i Galaxy. Połączenie dość nietypowe, bo zestawienie ciekawego złotka i pastelowego pomarańczo-koralu. Można zauważyć, że w skład zdobienia wchodzą jeszcze sześciokątne złote ćwieki od Born Pretty Store. Oprócz pokazania paznokci z bliska chcę powiedzieć słów kilka na temat Golden Rose Rich Color nr 64 oraz złotych ćwieków. Zatem, jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej ...
 
  • Firma: Golden Rose;
  • Produkt: Rich Color Nail Laquer One Step Maxi brush;
  • Numer: 64;
  • Kolor: Jak wspomniałam powyżej nie jest to typowy koral, ani pastelowy pomarańcz, ale połączenie takich dwóch odcieni, co przepięknie prezentuje się na dłoniach, szczególnie gdy są nieco bardziej opalone;
  • Pojemność: 10,5 ml;
  • Przydatność do użytku po otwarciu: 8M;
  • Konsystencja: Odrobinkę gęściejsza od serii Color Expert;
  • Dostępność: W pasażach Golden Rose, no jak również w sklepach internetowych, gdzie sprzedają kosmetyki Golden Rose;
  • Pędzelek: Należy do grubszych pędzelków o lekko zaokrąglonej końcówce, co możliwa precyzyjne zaaplikowanie produktu;
  • Buteleczka: Nie za duża, raczej średniej wielkości, szklana, z przodu wygląda jak kwadracik, zaś z boku jest cieńsza;
  • Krycie: 2 nie za cienkie warstwy pozwalają uzyskać pełne krycie;
  • Efekt: Jest to jak dla mnie lakier typu 'czystego', czyli bez drobinek bez shimmeru, po prostu piękny połysk (na zdjęciach lakier bez top coatu);
  • Wytrzymałość: Wraz z utwardzaczem lakier ten utrzymuje się świetnie do 6 dni na moich paznokciach;
  • Zmywanie: Standardowo proste jak na klasyczne lakiery. Nie wiem czy barwi płytkę, bo zawsze używam odżywkę przed pomalowaniem (tutaj użyłam odżywki Golden Rose Diamond Hardner);
  • Produkt: 1 bag 3mm Hexagon Stud Rhinestone Acrylic UV Gel Nail Art Decoration ;  
  • Nr: #1;  
  • Ilość w saszetce: ok. 200 szt.;  
  • Średnica: 3 mm;
  • Kolor: Złoty;
  • Kształt: Sześciokąty; 
  • Dostępność: w sklepie internetowym Born Pretty Store TU ( www.bornprettystore.com);   
  • Moja opinia: Są to sześciokątne złote ćwieki, w ofercie do wyboru mamy również srebrny kolor. Warto zwrócić uwagę, iż ten rodzaj ćwieków przez to, że jest nieco większy, czyli ma 3 mm, więc lepiej utrzymuje się lepiej na płytce która jest bardziej płaska. Dlatego ja przyklejam je na kciuk jak i środkowy palec, gdyż tam moja płytka paznokcia jest najszersza i najbardziej płaska. Ogólnie przez 5 dni mimo porządków w piwnicy i zmywania naczyń żaden ćwiek mi nie odpadł. Mimo wszystko cieszę się, że je mogłam wypróbować, bo urozmaicają jeszcze bardziej nasz manicure;
 Jeśli jesteście zainteresowane takim typem ćwieków, to zapraszam do odwiedzenia działu nail art na Born Pretty Store. Pamiętajcie również o moim kodzie dla Was CDBQ10 (-10% na zakupy w tym sklepie).


http://www.bornprettystore.com/

Powyższy lakier to Golden Rose Galaxy nr 22, który doczeka się swojej osobnej recenzji. Dodam tylko, iż ma fakturę piaskową i nie jest całkowicie typowo złoty, gdyż zawiera w sobie miedziane drobinki. Zmywa się całkiem dobrze.


Dajcie znać koniecznie co sądzicie o takim połączeniu, jak i o samych lakierach???

Pozdrawiam,
Natalia L.

12 komentarzy:

  1. Oby dwa lakiery mi się podobają :) Niestety wpisuję je na listę zachciewajek lakierowych ::P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym złotym Golden Rose! <3
    Idealnie nadała by się do mojej kolekcji :)
    Gdzie go zakupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten złoty kupiłam na stoisku Golden Rose w Gliwicach w Forum, ale wiem że w innych też są. Bo w Rybniku w pasażu w Carrefourze też widziałam :D

      Usuń
  3. Śliczne zdobienie i ten złoty GR;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za cudo, razem wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne kolory, idealne do opalonej skóry <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie ! A jak pięknie pomalowane paznokcie, ja nigdy chyba tak perfekcyjnie ich nie umaluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, delikatny manicure. Uwielbiam takie. :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia