piątek, 24 kwietnia 2015

Fajne pędzle od BORN PRETTY STORE - recenzja


Jakiś czas temu kupiłam pędzle z Born Pretty Store za pkty jakie udało mi się nazbierać na ich stronie. Szczerze mówiąc kupiłam je z lekkim wahaniem, bo totalnie nie byłam pewna jakie mogą one być w rzeczywistości. Nie chcę trzymać Was dłużej w niepewności, więc powiem, że tak naprawdę polubiłam się z nimi, gdyż znajduje w nich różnorodne zastosowanie w makijażu. Więcej dowiecie się poniżej...

Produkt: Zestaw pięciu pędzli do makijażu oka;
Cena:$8.63 ;
Dostępność: na stronie www.bornprettystore.com TU;
Długość włosia: ok. 1,6 cm;;
Długość trzonka wraz ze skuwką: 16,3 cm;
Całkowita długość pędzla: 17,9 cm;
Włosie: Syntetyczne i bardzo miękkie;
Materiał z jakiego został wykonany trzonek: Nie jestem na 100% pewna, ale chyba plastik;
Mycie włosia: Ładnie wszystko schodzi myjąc je zwykłym mydłem, a po wyschnięciu mają nadal oryginalny kształt;
Kształt włosia:
  • Podłużny kulkowy;
  • Lekko ścięty ze skosa, ale również bardziej kulkowy;
  • Ścięty ze skoda, ale o prostej powierzchni;
  • Ścięty idealnie na prosto i idealnie powierzchnia prosta;
  • Ścięty w 'szpic';
Moje zastosowanie tych pędzli:
  • Pędzle tzw. "idealnie równo ścięte", czyli te, których powierzchnia nie jest wypukła używam głównie do rozprowadzania korektora pod oczy, pod łukiem brwiowym jak również stempluję nimi by nałożony korektor na niedoskonałości ładnie się ujednolicił z podkładem;
  • Pędzle, których powierzchnie sa bardziej zaokrąglone uwielbiam używać do przypudrowania korektora pod oczami jak również korektora tuż nad załamaniem powieki, by lepiej mi się cienie rozcierało. Oczywiście ułatwiają mi wykańczanie i rozcieranie cieni;
  • Powyższe dwa zastosowania wykonuję prawię codzienne, bo te pędzle są naprawdę w tym dobre. Myślę jednak, że śmiało te do rozcierania nadawałby się do nakładania rozświetlacza na kości policzkowe;
  • Pędzel ścięty w szpic lubię używać do nakładania rozświetlających cieni blizej wewnętrznego kącika oka;
Ogólna opinia: Tak jak wspominałam powyżej, pędzle te uwielbiam używać do rozprowadzania korektora i gruntowania go pudrem oraz do rozcierania cieni. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, gdyż spodziewałam się, że włosie będzie się odbarwiać, czy też będzie drapać powiekę, ale nic z tych rzeczy. Nie wypada włosie, a ze skuwkami i trzonkiem nic się nie dzieje. Także, jeśli szukacie pędzli do rozprowadzania i rozcierania, to zapewne te spełnią wasze oczekiwania;


Co o nich sądzicie?

Pamiętajcie również o moim kodzie dla Was CDBQ10 (-10% na zakupy w tym sklepie).

http://www.bornprettystore.com/

Więcej recenzji pędzli i innych akcesoriów kosmetycznych znajdziecie w zakładce 'AKCESORIA KOSMETYCZNE'.

Pozdrawiam serdecznie,
Natalia L.

6 komentarzy:

  1. trochę te włosie wygląda " tanio " ... ale chciałem się własnie przkeonać jak to wygląda z takimi pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się obawiałam tego, ale mimo to wzięłam. Nie jest to Zoeva, ale naprawdę lubię je używać do tego o czym pisałam wyżej :D

      Usuń
  2. Mam bardzo podobne z bh cosmetics tylko jeszcze z ich dużymi odpowiednikami, Razem 10 szt, włosie bardzo przyjemnie miękkie. Jeszcze nie zdążyłam wszystkich użyć, póki co jestem zadowolona, Podkład fajnie rozprowadza 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. mam je i całkiem fajnie się nimi maluje ;) jak nie ma czym, to i się takimi ładnie makijaż zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo dziewczyn je zachwala, tak samo jak wersje do twarzy, parę razy byłam bliska zakupu, lecz nagle pojawiała się myśl "a jak będzie to tani, chiński szajs?":D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że są to tanie pędzle, które mimo wszystko się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia