czwartek, 15 stycznia 2015

WIBO EXTREME NAILS NR 1 | Nietypowe sreberko na atramentowym tle


 Dzisiaj wreszcie mając chwilę mogę Wam pokazać jak się prezentuje kupiony jakiś czas temu brokatowy top coat od Wibo z serii Extreme Nails. Jest to jeden z tych topów, który będzie się prezentował dobrze na prawie każdym kolorze. Ja pokusiłam się na zademonstrowanie go Wam na uprzednio pokazywanym Golden Rose Rich Color nr 16 (którego recenzje znajdziecie TUTAJ).

  • Firma: Wibo;
  • Lakier: Wibo Extreme Nails;
  • Pojemność: 8,5 ml;
  • Nr: 1;
  • Dostępność: Rossmann;
  • Co to za lakier? - Jak dla mnie fajnie sprawuje się jakto top coat, który urozmaici każdy 'nudny', czy też inny lakier. Ja pokusiłam się na 1 warstwę, a efekty możecie zobaczyć na zdjęciach. Myślę, że gdybyście nałożyły 2-3 warstwy, to wtedy uzyskałybyście efekt zbliżony do tego co w buteleczce. Jeśli chodzi o drobinki jakie znajdują się w lakierze, to są po prostu urocze, gdyż nie są typowo srebrne, a połyskujące niebieskimi refleksami, co daje złudzenie hologramu. Sama formuła jest trochę gęsta, dlatego ja nie czekałam aż wyschnie i użyłam wysuszacza Sally Hansen Insta Dri (wydaje mi się, że bez niego by po prostu dłużej schnął i byłaby możliwość delikatnego haczenia). Zmywanie jest trudniejsze w porównaniu ze zwykłymi lakierami, ale jakoś specjalnie podczas tej czynności nie narzekałam, więc nie jest źle. Polecam ten to, bo za jak taką niskę cenę jest wart swej uwagi ze względu na nietypowy efekt. (Przypominam, że to nie jest piasek, ale przezroczysty lakier z drobinkami); 

 Może go macie? Co o nim sądzicie?

Natalia L.
__________________________________________________
http://natalia-lily.blogspot.com/2015/01/atramentowy-lakier-golden-rose-rich.html

13 komentarzy:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia