środa, 3 grudnia 2014

ESSENCE Nails Candies 6in1 Beautifying Nail Polish with Stars #1 (Jogurtowy Nude'owy Lakier)


Dziś krótko, subtelnie i paznokciowo. Chcę Wam pokazać w tej notce lakier z serii 'a la nude' od Essence NAIL CANDIES 6IN1 #01 Oh Lolli Lollipop! w towarzystwie srebrnych gwiazdek od Born Pretty Store o których pisałam ostatnio TU. Efekt jaki widać na zdjęciu uzyskałam dzięki nałożeniu 3 warstw tego lakieru, jednak można spokojnie nałożyć 1, wtedy płytka paznokcia ma zrowszy wygląd, po 2 jest efekt lekko różano-mleczny. Warto wspomnieć o tym, że lakier ładnie się rozprowadza, co do trwałości, to po kilku dniach tak jakby zaczyna odpryskiwać. Zapewne będzie fajnie wyglądał w tradycyjnym frenczu,.
 

Lubicie takie nudziaki, czy raczej stawiacie na odważny konkretny kolor?

Natalia L.

26 komentarzy:

  1. ja kocham nudziaki ! takie ponadczasowe !

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny lakier, szkoda że takie jasne odcienie nie wyglądają tak dobrze u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu przepiekny! A paznokcie masz idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja taki efekt osiagnelam nim po ok 4-5 warstwach i były 'ciapate' :( Jutro zrobię do niego kolejne już podejście i mam nadzieje ze tym razem bedzie lepiej, bo już jest pewnie gęstszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek jest prześliczny i bardzo fajnie, że tylko 3 warstwy były potrzebne by uzyskać taki efekt, bo 3 to już takie maksimum ile bym mogła pomalować, czasem takie jasne lakiery potrafią mnie doprowadzić do szału jak potrzebują np. 5 warstw :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam nudziaki, a ten jest piękny! ♥
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam miętowy z tej serii i... porażka. praktycznie wcale nie kryje :/ ten kolor jest fajny, bo jak piszesz można go wykorzystać do frencha czy tak o, ale z miętowym już się tego nie zrobi :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne <3 Skąd masz gwiazdki? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś mnie kusił ale w końcu zrezygnowałam z zakupu ale jest piękny i do frencha idealny a teraz nawet solo na czasie pasuje :D pięknie całość się prezentuje z tymi gwiazdkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądają paznokcie, lakier prezentuje się cudownie, a do tego dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny kolorek, szkoda, że taki efekt dopiero po 3 warstwach mozna osiagnąc. Zdobienie bardzo ładne, subtelne i ze smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest mój ulubiony kolorek!! <3

    http://luxwell.blogspot.com/2014/12/strange-habits-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie mu z tymi gwiazdkami, ja jednak stawiam na szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny subtelny mani, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mani podoba mi się bardzo bo jest taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem mam ochotę na taki kolorek - muszę go wygrzebać, bo mam jeden z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia