poniedziałek, 8 grudnia 2014

BEBEAUTY Tint Lipstick nr 02 - Trwała pomadka do ust (z Biedronki)


Dzisiaj kilka słów o naprawdę dobrej i taniej trwałej balsamo-pomadce z BeBeuty Tint Lipstick, która jest dostępna przede wszystkim w Biedronce. Już jakiś czas temu moja siostra kupiła taki produkt właśnie tam z Bell i jak tylko wypuścili na sprzedaż pomadkę tego typu w nowej wersji, to nie omieszkałam przejść obok niej obojętnie. Jeśli szukacie produktu do ust na co dzień, który nada im delikatny kolor i będzie się utrzymywał przez wiele godzin, to musicie koniecznie przeczytać dalszą część notki...

    • Firma: Bebeauty;
    • Produkt: Tint Lipstick - trwała pomadka do ust; 
    • Nr: 02; 
    • Cena: 7,99 zł; 
    • Dostępność: Śieć sklepów Biedronka;
    • Opakowanie: Czarno-matowe z białymi napisami i neonowo-różowym akcentem;
    • Kolor: Patrząc na produkt po odkręceniu ukazuje nam się neonowy różowy kosmetyk, który na ustach daje soczysty, ale nie krzyczący efekt różu;
    • Pigmentacja/Krycie: To jest balsamo-pomadka, więc nie jest to produkt kryjący, a nadający odcień naszym ustom;:
    • Efekt/Trwałość: Może na zdjęciach tego nie widać, ale gdy tylko pomaluję usta tym kosmetykiem, to mam wrażenie, że mają taką żelową delikatną osłonkę, która powoduje, że usta stają się bardziej wypełnione i mają ładniejszy kształt (i nadają delikatnie błyszczący, ale nienachalny efekt), następnie, gdy produkt się tzw/ 'zjada', to nie znika od razu z ust, a raczej przechodzi 'transformacje', gdyż usta są nadal zabarwione, ale o matowym wykończeniu. Jak dla mnie wielki plus, bo lubię używać czasami takie balsamo-szminki;
    • Zapach: Należy do tych słodszych i bardzo przyjemny;
    • Ogólna opinia: Produkt wart większego zainteresowania ze względu na cenę, dostępność oraz same właściwości. Spodoba się zapewne osobom, które stawiają często na naturalne looki, ale chciałaby je czasem delikatnie zaakcentować delikatnie zakolorowanymi ustami. Ja należę do grona osób, które lubią testować różnego rodzaju kosmetyki do ust, więc ten jak najbardziej przypadł mi do gustu (najchętniej używam wiosną/latem, ale w okresie simy bardzo przyjemnie nawilża usta i to uczucie trwa bardzo długo);

      Co o niej sądzicie?
      Może macie ten sam produkt w innym kolorze?

      Natalia L.

      17 komentarzy:

      1. Efekt jest fajny skuszę się ;]

        OdpowiedzUsuń
      2. Świetnie wygląda! Przepiękny chłodny kolor!:) Ciekawe,czy uda mi się ją upolowac:)

        OdpowiedzUsuń
      3. Wygląda zachęcająco :) Chyba jutro po pracy skoczę do biedry :D

        OdpowiedzUsuń
      4. świetne wykończenie, bardzo ładnie wygląda na ustach :)

        OdpowiedzUsuń
      5. ale ładniutko wygląda na ustach! :)

        OdpowiedzUsuń
      6. Pięknie wygląda na ustach :)

        OdpowiedzUsuń
      7. Aż żałuję że nie mam biedry pod nosem :P

        OdpowiedzUsuń
      8. Widziałam ją :D Jednak nie pokusiłam się na nią, a na inne szminki. Całkiem fajny efekt daje na ustach, no i pod względem trwałości wydaje się ciekawa ;)

        OdpowiedzUsuń
      9. Mam tint z Bell, też kupiłam w Biedronce i jestem mega zadowolona :)

        OdpowiedzUsuń
      10. Bardzo fajny efekt :) Już chyba nie przejdę obojętnie koło tych produktów ;)

        OdpowiedzUsuń
      11. Pięknie wygląda na ustach...może się skuszę na nią kto wie ;p

        OdpowiedzUsuń
      12. podoba mi się jak prezentuje się na ustach, widziałam już nie raz te pomadki, ale zawsze obawiałam się ich wyglądu :)

        OdpowiedzUsuń
      13. Bardzo ładny kolor i na taki róż możliwe że sama bym sie nawet skusiła :)

        OdpowiedzUsuń
      14. Mam czerwoną i bardzo ją lubię :)

        OdpowiedzUsuń
      15. Nie probowalam,ja glownie siegam po szminki Kobo i Loreal,ale ta pieknie wyglada na Twoich ustach

        OdpowiedzUsuń
      16. Ja mam Tint Lipstic kupiony w gablotce Bella i jest to fajna alternatywa dla zwykłych szminek i pomadek. Usta po pomalowaniu są takie mięciutkie!

        OdpowiedzUsuń

      KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
      * Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

      Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
      Natalia