środa, 11 grudnia 2013

Duży Ciastek z kosmetykami do testów od The Body Shop Poland już u mnie !


Dosłownie jakieś 20 minut temu kurier przyjechał z moim Ciastkiem do testów firmy The Body Shop Poland. Na moim Facebooku TUTAJ już Wam pokazałam, że dotarł, ale że być może nie pokażę co jest w jego środku, jednak w pędzie porządków świątecznych postanowiłam Wam pokazać na szybko.



Opakowanie jest CUDNE !!! Chyba będą w nim potem upieczone pierniczki. 




Ginger Sparkle Body Butter 50 ml

 Ginger Sparkle Body Scrub 75 ml

 Ginger Sparkle Soap 40 g

Ginger Sparkle Shower Gel 250 ml

Tak więc dzisiejsza przesyłka zrobiła mi ogromną niespodziankę. Zdjęcia są jakie są, bo robiłam na szybko...
Tego Ciastka dostałam dzięki akcji organizowanej ostatnio na FB u TBS:)

Wczoraj się tłumaczyłam na FB, że mam strasznie dużo roboty z porządkami przed Świętami. Postaram się wieczorem coś napisać jeszcze;)

Co sądzicie o takim miłym komplecie kosmetyków?
Czy to nie idealny prezent dla bliskich?

Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mój FB:)
Natalia:)

30 komentarzy:

  1. Ty szczęściaro ! *.*
    Świetny zestaw, mam nadzieję, że się dobrze spisze :)
    A ta puszka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe..:):)
      Dokładnie puszka jest EXTRA! Rodzice byli nawet pod wrażeniem:)

      Usuń
  2. Świetny zestaw, gratuluję załapania się do testów :) Też brałam udział, ale mi się tym razem nie udało. Pewnie po wygranym weekendzie na Mazurach już wyczerpałam swój limit szczęścia w TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, kosmetyki muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny! Czy taki zestaw jest do kupienia w TBS? W takim opakowaniu?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w weekend na zakupach i bardzo zaintrygowała mnie akurat ta ciastkowa kolekcja :) Jestem ciekawa co o niej sądzisz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny zestaw :) udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubimy kosmetyki waniliowe marki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. już u kogoś też to widziałam. świetny zestaw! ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudna paczuszka! Życzę Ci bardzo udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw ;) Pachnącego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Puszka rewelacyjna i zawratość zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i... miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje. Pudełko jest obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny prezent! Ciastek jest boski i do tego widnieje na każdym kosmetyku :D Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. słodkie opakowanie i zawartość ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw, ciekawa jestem jak wypadnie testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie dostałam tych kosmetyków ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaki slodki prezent :) cudownosci same :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale świetnie to wygląda :) uwielbiam kolekcjonować takie ozdobne puszeczki, kartoniki itp. mam fioła na tym punkcie ;)
    miłego testowania kosmetyków:*

    OdpowiedzUsuń
  20. muszą pięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie zapakowane, super wygląda :) Gratuluję i czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Och jak zazdroszczę, miłych testów, musi pachnieć nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny zestaw, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne zdjęcia!!! też się załapałam!
    Zapraszam do siebie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję :)) Mi się tym razem niestety nie udało :P

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia