środa, 30 października 2013

Kemon, Ingrid, L'Biotica, Perfecta, Spa Vintage Body Oil - moje kosmetyki do testów od FaceAndLook


Jak wczoraj zapowiadałam, dzisiaj o kolejnej przesyłce, która zawiera w sobie produkty do testów od Face&Look. Paczka bardzo mnie zaskoczyła, ponieważ zawiera w sobie wiele przydatnych i ciekawych kosmetyków. Jeśli jesteście ciekawe co to za produkty, to zapraszam do czytania dalszej części postu.



Lakier Love Story by INGRID

Kolekcja lakierów do paznokci stworzone w oparciu o najwyższej jakości formułę, gwarantują perfekcyjny manicure nawet do siedmiu dni. Nasycone głębią kolory połączono z intensywnym blaskiem. Duży, płaski pędzelek sprawia, że produkt idealnie pokrywa płytkę paznokcia już za jednym pociągnięciem.  
(ja otrzymałam kolor o nr 64)
Cena ok. 5,60 zł/10 ml.



Dwufazowy cukrowy peeling Spa Vintage Body Oil

Peeling zawiera olej arganowy, olej migdałowy, ekstrakt z limonki i witaminę E. Stymuluje wewnątrzkomórkowy proces dotleniania i spowalnia proces starzenia. Nawilża i regeneruje skórę, łagodzi podrażnienia. Idealny do stóp i dłoni, wygładza i nawilża skórki wokół płytki paznokciowej. Polecany do problematycznych miejsc łokci i kolan. 

Cena ok. 16 zł/130 ml.



Peeling i krem Perfecta

Linia perfumowanych peelingów i kremów do ciała marki Perfecta. Kosmetyki kuszą zapachami – Miss Marine świeżą tropikalną bryzą, Sugar Baby słodkimi karmelkami, Lady Berry orzeźwiającymi leśnymi owocami. Kosmetyki doskonale nawilżają, regenerują skórę i modelują sylwetkę.  

Cena peelingu ok. 18 zł/200 g, kremu ok. 16 zł/200 ml. 



Szampon Nutrizione Ricca marki Kemon
 
Przeznaczony do suchej skóry głowy i bardzo suchych włosów. Zawiera składniki nawilżające i zapobiegające elektryzowaniu się włosów. Nie ma w składzie SLS i SLES. Delikatnie oczyszcza włosy, nie naruszając naturalnej równowagi skóry głowy. Odżywia włosy, sprawiając, że są łatwe do rozczesania, miękkie i lśniące.  

Cena 48 zł/250 ml.


Hydrożelowa maska Active Gold marki L'Biotica

Maska na bazie złota, kolagenu i kwasu hialuronowego. Rozświetla skórę, hamuje proces powstawania zmarszczek, stymuluje produkcję kolagenu i elastyny, głęboko nawilża, odżywia i regeneruje.Polecana do całorocznej pielęgnacji każdego typu skóry,  potrzebującej natychmiastowego odmłodzenia, blasku i nawilżenia.  

Cena 17 zł.

Naprawdę nie spodziewałam się tylu fantastycznych produktów. Jestem ciekawa wszystkiego i dzisiaj w ruch pójdą chyba peelingi z Perfecta, ponieważ one tak cudnie pachną nawet nie otwierając ich. No a,ze dzisiaj będę myć włosy to szampon również wypróbuję. Zatem po ostatnim Wibo-Boxie i tej przesyłeczki możecie przeczuwać o czym będę Wam pisać/recenzować.

Miałyście, któryś z tych kosmetyków? 
Czego jesteście szczególnie ciekawe?

Serdecznie pozdrawiam:)
Natalia:)

____________________________________________________________________________________________

http://natalia-lily.blogspot.com/2013/10/wibo-box-ostatni.html

17 komentarzy:

  1. Same fajne i ciekawe rzeczy ;) Miłego testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie te nowe produkty od Perfekty :) Śliczne fotki !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten szampon, bo nigdy nie słyszałam o tej firmie oraz maska z L'biotica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki! Active Gold zaciekawiła mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam ani jednego z tych kosmetyków , najbardziej jestem ciekawa maski Active Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam NIC!
    Ale - powiem Ci Kochana,że paczka mi się b.podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam te balsamy z perfecty w empiku i przyciągnęły mój wzrok, tak samo jak tutaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa L'biotica :) Testuj, testuj i pisz jak wrażenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny lakier... ale nigdzie nie widziałam tej firmy na rynku.

    zajrzyj do nas ;)
    pozdrawiam, martyna z PLDesign

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczka! Widzę, że Perfecta też postawiła na modny ostatnio styl pin-up :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne produkty a szczególnie mnie zaciekawiła ta perfecta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał ale świetne kosmetyki :) zazdroszczę :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem ciekawa peelingu z Perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna paczka ;)
    Nie widziałabym od czego zacząć testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I tried a gold mask for eyes before instead of face and it was really rejuvenating, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej zaciekawiła mnie ta maska ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maseczka hydrożelowa Biovax to moje nowe odkrycie. Jest niezastąpiona szczególnie teraz jesienią gdy nasza skóra jest poszarzała i zmęczona.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia