niedziela, 27 października 2013

ESSENCE, Stay matt lip cream nr 02 Smooth Berry (pomadka w płynie)


Przychodzę do Was z błyszczykiem, a raczej pomadką w kremie od essence, którą moglyście widzieć na mnie np w ostatnim jesiennym makijażu TUTAJ.


Informacje ogólne:

Firma: ESSENCE;
Produkt: STAY matt lip cream - Kremowa pomadka w płynie;
Pojemność: 4 ml;
Cena: ok. 7 zł;
Dostępność: Hebe / Natura (szafy essence);


Opakowanie / aplikator:

Opakowanie wygodne w uzyciu. Aplikator pozwala na równomierne rozprowadzenie produktu.


O kolorze / Swatche porównawcze / Trwałość / Zapach:

Kolor tej pomadki w płynie jest ciemnym różem, który czasem przypomina czerwień, lecz nią nie jest. Niestety pomadka nie daje bezpośrednio efektu matu. Dla mnie jest to intensywna dobrze napigmentowana pomadka w płynie. Jeśli chciałybyście mat, to możecie ją lekko odsączyć chusteczką, ale ja jej nie odsączam bo lubię gdy ona jest taka intensywna na mych ustach. Nie jest to lip tint, ani super trwała szminki - po prostu jak się je i pije to od środka ust zaczyna znikać i wymaga poprawki. Można również nałożyć ją na bazę typu kredka o zbliżonym kolorze, ale sama w sobie jest dobra. Zapach jest przecudny tak jakby słodki budyń do zjedzenia, że zawsze ją wącham przed zaaplikowaniem:)
P.S. O jej czerwonej siostrze możecie poczytać na blogu mej siostry TUTAJ

Prezentacja pomadki w płynie na ustach:


Ogólna opinia:

+ kolor;
+ pigmentacja;
+ zapach;
+ cena;

+/- trwałość;
+/- dostępność (bo czasem nie można są wybrakowane na półkach);

Jak pisałam mogłyście ją zobaczyć w akcji w ostatnim mym jesiennym makijażu TUTAJ.

Jak Wam minął weekend?
Myślicie, że dalej będzie słonecznie?

Serdecznie pozdrawiam:)
Natalia:)

27 komentarzy:

  1. Pięknie wygląda na ustach, widać, że ma bardzo dobre krycie :-) Nawet dzisiaj je oglądałam w Hebe ale nie wzięłam, chyba muszę się przejść jeszcze raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor, ale dla mnie zbyt odważny i sama bym się nie odważyła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach prezentuje się znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, chyba przy okazji tamtego makijażu nawet ci pisałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty masz piękny kształt ust!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pigmentacja, pięknie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słonecznie raczej nie będzie - obym się myliła :)
    Na ustach wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski kolor ;) Świetna pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda na Twoich ustach! Ja mam inny kolor, ale u mnie ta pomadka w ogóle się nie sprawdziła... Trwałość jest okropna i strasznie czuć ją na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie kolor jest przepiękny! Intensywny bardzo, nie wiem czy umiałabym się odnaleźć w aż takim kolorze (moja Apocalips leży na razie w szafce i czeka, aż będę odważniejsza). Cudownie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jaśniejszy kolorek i niestety nie sprawdził się u mnie, pisałam o nim jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy błyszczyk aczkolwiek dla mnie zbyt intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na ustach wygląda pięknie,ale dla mnie za mocny ;)
    u mnie weekend był deszczowy i dzisiejszy dzień podobno też ma taki być :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ladnie sie prezentuje.
    Zdradzisz jak robisz tak dobrze doświetlone zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mi pisałaś. Bo teraz zwróciłam uwagę, że chyba na lusterku przed komputerem, ale dalej mnie to światło fascynowało:)

      A co do błyszczyka, mam ten czerwony i jednego z nudziaków. Nudziak jest kiepski, czerwony na ustach mi się nei podoba, jakaś taka jednak nei ta czerwien, ale ten Twoj jest cudny:)

      Usuń
  15. Jak dla mnie na ustach prezentuje się obłędnie! Oba kolory bardzo mi się podobają, wyraziste usta są świetne.
    Weekend spędziłam na błogim lenistwie (choć wkomponowałam w sobotni plan dnia także mini sprzątanie). Zrobiliśmy zakupy kocie (maluchy dostały nową, wielgachną kuwetę) oraz zaopatrzyliśmy się w znicze i kwiaty na piątkowe święto. W sobotę wyskoczyliśmy też z mężem do Lubniewic w celu zaliczenia spaceru nad jeziorem. Pogoda dopisała, a my dotleniliśmy się:) Nie mogę doczekać się już przyszłego, długiego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak on pięknie wygląda na Twoich ustach :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ładnie się prezentują na ustach, ale kolory nie dla mnie :P Do zobaczenia na spotkaniu :) Miło mi będzie Cię osobiście poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki piękny kolor! A Twoje usta :o :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi sie one nie trzymaja kształtu ust... nawet z konturówką :/ ale masz śliczne usta!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja posiadam 01 velvet rose i jestem zachwycona, jedynym minusem jest właśnie trwałość, bo jedzenia ani picia nie przetrzyma, a tak to u mnie trzyma się ok 2h max :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny jest !! Mam inne kolory i są piękne !:)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie się prezentuje :) lubię takie żywe kolory :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie są one przypadkiem wycofywane?
    ja u siebie nigdy nie mogę na nie trafić ;(

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia