sobota, 14 września 2013

GOLDEN ROSE, IMPRESSION NAIL COLOR NR 13, czyli niebiesko-czarne paseczki


Cześć dziewczyny !


Dzisiaj mam zaszczyt przedstawić Wam lakier z Golden Rose, który Wam pokazywałam w którymś z "Hauli Zakupowych". Jeśli chcecie wiedzieć (widzieć) więcej o tym niebiesko-czarnym czymś to zapraszam.


Informacje ogólne:

Firma: Golden Rose;
Produkt: Nail color - lakier do paznokci z drobinkami;
Seria: IMPRESSION;
Cena: 12,90 zł;

Dostępność: Salony Golden Rose;
Ilość warstw: U mnie 1, ale nałożona na ciemny lakier bazowy; (pokryłam top coatem z Wibo);


Jako lakier bazowy użyłam: GOLDEN ROSE with protein nr 340 (recenzja KLIK KLIK):


Ogólna opinia:

+ bardzo fajny lakier pod względem kolorystycznym, bo nie miałam jeszcze takiego;

Co Wy o nim myślicie?
Lubicie taki efekt na paznokciach?
Macie coś z tej serii?

Serdecznie pozdrawiam;)
Natalia;)

Zapraszam Was jeszcze do przeczytania recenzji użytego tutaj jako lakier bazowy:


20 komentarzy:

  1. Podoba mi się, ale na zdjęciach tylko. Sama się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam takiego lakieru, a efekt mi się podoba :) ogólnie lubię lakiery z Golden Rose, moja kolekcja to prawie wszystko tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. golden rose coraz bardziej zachwyca ! no, no, całe zdobienie zdumiewające ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki fioletowy ale Twoje połączenie robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to wygląda :) baza bardzo mi sie podoba. lubię takie kolory na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten lakier^^
    Przepięknie to wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie *__*

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie najlepiej wyglądają te piórka na ciemnym lakierze! Kiedyś pomalowałam jeden paznokieć na różu i to był błąd ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W buteleczce wygląda świetnie! Na paznokciach też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na czyiś paznokciach mi sie podoba, ale na moich jakoś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądają takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja, 100& w moim guscie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś mi tak nie do końca pasuje... niby kolor fajny ale coś nie gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co może nie grać w kolorze? Albo jest fajny albo nie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia