niedziela, 4 sierpnia 2013

WIBO, ELIKSIR - Nawilżająca pomadka od ust 01, 03, 05, 06 + 08 (Swatche)

Cześć dziewczyny !

Dzisiaj o pomadkach firmy WIBO, które miały/mają swoje miejsce na niejednym blogu:


Nawilżające pomadki ELIKSIR
01, 03, 05, 06, + 08
WIBO


Tytuł postu jest taki a nie inny, ponieważ o jednej z tych szminek pisałam Wam już bardzo dawno temu o TUTAJ. Pomyślałam, że skoro otrzymałam nowe inne kolorki (01, 03, 05, 06) w WIBO-BOX'ie to przyda się nowa recenzja.


Szminki, które otrzymałam od firmy WIBO, prezentują się następująco:


Informacje ogólne:

Firma: WIBO; 
Produkt: Nawilżająca pomadka do ust;
Pojemność: 4,2g  (każda);
Cena: ok. 9zł;
Dostępność: szafy WIBO / Rossmann;

Zapach:

Przyjemny i słodki;


Opakowanie:

  • zgrabne;
  • robi "klik" po czym wiemy, że jest zamknięte;
  • nie powala kolorem, ale jest fajne;


Swatche:

W świetle słonecznym
W cieniu

Ogólna opinia:

+ kolor;
+ cena;
+ zapach;
+ dostępność;
+ nawilżenie ust;

+ / - pigmentacja;
+ / - wytrzymałość - dosyć szybko schodzi z ust / po posiłkach należy na nowo pomalować usta;

Zapraszam Was do osobnej recenzji szminki Elkisir 08, którą napisałam dość dawno temu:


Który kolor jest waszym faworytem?
Co Wy sądzicie o tych pomadkach?
Lubicie?

Serdecznie pozdrawiam;)
Natalia;)

31 komentarzy:

  1. mam 07 i jest bardzo podobna do 06 :) może jeszcze zakupię 05 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są warte kupienia, chociażby ze względu na te kolory;)

      Usuń
  2. mam 06 i 03 są świetne, ale widzę że na Twoich ustach kolory wychodzą na jaśniejsze niż u mnie, bo 03 wygląda na mnie na ciemną fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pierwszym swatchu jest ciemna, a pozostałe jaśniejsze są, bo to kwestia oświetlenia;)

      Usuń
  3. Przepiękne kolory :) Mam chrapkę na te szminki-pomadki, ale jakoś nigdy nie mogę się zdecydować na kolor. Teraz też mam problem żeby wybrać tą, która mi się najbardziej podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też wzbudzają mój zachwyt nad nimi:)

      Usuń
  5. Ładne kolory:) jeszcze ich nie używałam, ale dużo dobrego o nich słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne sa te pomadki.. Zastanawiam sie nad 5 lub 6 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie uwielbiam, ale 05 darzę szczególną uwagą, bo pięknie wygląda w komplecie z opalenizną;)

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądają i w ogóle zrobiłaś cudne zdjęcia.
    Ja mam 3 kolory i mi jakoś te pomadki w ogóle nie pasują.
    Za to zakochana jestem w MNY Color Whsper i są dla mnie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo te kolorki podpasowały:) I dziękuję bardzo za tak miły komentarz odnośnie moich zdjęć;)

      Usuń
  8. Uwielbiam te pomadki, sama na dwie nr 1 i 7 :) Ale zamierzam zakupić jeszcze inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto miec więcej tych kolorków, bo pięknie nawilżają i dodają blask ustom:)

      Usuń
  9. Mam dwie pomadki z tej serii i baaardzo je lubię! :)
    Bardzo ładne zdjęcia ust, masz piękny kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. uważam, że te pomadki są świetne, ale kupno ich w pobliskim Rossmanie graniczy z cudem, nie wiem czy to przez to, że wszyscy się na nie rzucają, ale są tak porozperdzielane i pomieszane, że aż boję się ich dotknąć

    OdpowiedzUsuń
  11. 05 bardzo fajna , taka delikatna - coś w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona, gdy się śpieszę i nie muszę dokładnie obrysowywać ust:)

      Usuń
  12. śliczne kolory masz bardzo ładny kształt ust idealne :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia