środa, 10 lipca 2013

WIBO - BOX Nr 2 Lipiec 2013

Cześć dziewczyny !


Właśnie jakieś 40 minut temu kurier wręczył mi kolejną paczkę WIBO-BOX od firmy WIBO w ramach 2 EDYCJI AMBASADOREK tej firmy. Jako, że jestem 21-Ambasadorką otrzymałam:


W środku mogłam znaleźć:
  • EYELINERY: Electric Blue, Fast Dry, Turquise Wave:
  • BALSAMY DO UST: Creamy Lip Balm Lovely;
  • Maskara pogrubiająca i nadająca efekt 3D: Volume Maximer:
  • KREM BB: Skin Beautifier:
  • Bibułki matujące:
  • Długopis apedukacja.pl:

Jestem zadowolona i ciekawa tego WIBO-BOXA. Już się jestem gotowa do testów:)

Co Wy o nim myślicie?


Serdecznie pozdrawiam:)
Natalia;)

36 komentarzy:

  1. Ja jestem bardzo ciekawa tych eyelinerów kolorowych :))) Świetna paczka :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem ciekawa, więc będe wszystko po kolei teścić;)

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tych balsamów do ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy Box, życzę przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze zastanawiałam się nad tymi bibułkami matującymi, ciekawe jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość ;D miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te balsamy do ust z Lovely ciekawie wygladaja, wczesniej ich nie widzilam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ich nie zauważałam. Teraz mam okazję je wypróbować;)

      Usuń
  7. ja jestem ciekawa jak sprawdzą się te eyelinery:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super paczuszka :) Zazdroszczę :) Bibułki kiedyś miałam, nawet fajne były :) Najbardziej ciekawi mnie ten tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zauważyłam, ze ten tusz ma ciekawszą szczoteczkę. Mam nadzieję, ze się sprawdzi;)

      Usuń
  9. A ja wciąż czekam na mojego boxa. Fajne wydają mi się błyszczyki Lovely i ten liner electric blue oraz bibułki.

    OdpowiedzUsuń
  10. super produkty - ciekawa jestem jak wypadną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczuszka. Naprawdę tylko można pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co tu dużo pisać - świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, fajny :) Mam ten krem BB i u mnie niestety się nie sprawdza. Jestem ciekawa jak wypadnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja boję się każdego nowego fluidu czy kremy BB, bo malo jest takich które mi podpasowują;)

      Usuń
  14. super paczka, jestem ciekawa najbardziej tego eyelinera Electric Blue

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak sprawdza sie te eyelinery :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia