sobota, 22 czerwca 2013

LOVELY, PEARL BASE + PEARL NAILS nr 4 (Fiolet) - perełkowe paznokcie/kawior na paznokciach

Cześć dziewczyny !


Przychodzę do Was z kolejnym produktem do paznokci firmy Lovely, czyli:


LOVELY
Zestaw lakierów z kolekcji Under the Sea do perełkowego maicure
Nr 4


W zestawie mamy (lakiery do kupienia osobno):
  • LOVELY, PEARL BASE NR 4:

Firma: Lovely;
Seria:  Under the Sea;
Produkt: Lakier bazowy;
Nr: 4;
Cena: 6,50 zł;
Pojemność: 8 ml;
Dostępność: szafy Lovey (Rossmann);
Krycie: 1-2 warstwy ;
Trwalość: 3 dni;
w świetle słońca

Sposób użycia: 

Malujemy paznokć 1 lub 2 warstwami i przykładamy do niego perełki.

  • LOVELY, PEARL NAILS NR 4:
Firma: Lovely;
Seria:  Under the Sea;
Produkt: Perły dekoracyjne;
Nr: 4;
Cena: 7,70 zł;
Masa: 13 g;
Dostępność: szafy Lovey (Rossmann);
Krycie: 1 warstwa perełek;
Trwalość: 2 dni, im więcej dni tym mniej perełek na paznokciach;

Co ja zrobiłam, by ułatwić aplikację perełek?

- Przesypałam całą zawartość do słoiczka po bazie do cieni (Ingrid (Klik)), ponieważ wysypywanie perełek z oryginalnego opakowania trochę trwa i jest to bardzo nieporęczne. 


Jak używam?

- Po pomalowaniu 1-2 warstw lakieru bazowego (każdy palec maluję osobno i od razu nakładam perełki) na paznokieć zamaczam go w słoiczku z perełkami i mimo iż nabieże się ich duża ilość nie otrzepuję ich od razu, ponieważ może to grozić odpadnięciu perełek ze względu na świeży lakier). Po odczekaniu chwili otrzepuę nadmiar i lekko dociskam - koniec. Tak postępuję z każdym palcem z osobna.


Ogólna opinia:

+ dostępność;
+ cena;
+ efekt;

- opakowanie na perełki;
- trudna aplikacja;

Co musicie mieć?
- Dużo cierpliwości.

Mimo wszystko polecam, bo efekt jest fajny. Na wesela czy różne okoliczności jest świetnym rozwiązaniem. Sprzątanie i mycie naczyć może totalnie zniszczyć ten efekt.



Możecie mnie znaleźć / polubić / dodać do obserwowanych:
P.S. Fajnie by było gdybyście dokonały cokolwiek  z tych czynności. Bardzo by mi było miło gdybyście zostawiły oprócz komentarza link do Waszych kont google, facebook czy też bloglovin (chcę się zabezpieczyć przed zmianami, które mogą nastąpić w blogosferze i móc dalej Was śledzić). Dzięki wielkie:) 


Serdecznie pozdrawiam;)
Natalia;)

39 komentarzy:

  1. zakochałam się! efekt jest po prostu cudny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam fioletowy lakier wygląda prześlicznie :P A perełki to taka zabawa dla cierpliwych i lubiących nowości :P Mnie by się nie chciało chyba, zresztą myślę, że na drugi dzień by to już kiepsko wyglądało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką chęcią jeszcze raz je wykorzystam chociaż na 1 dzień, bo strasznie mi się podobają;)

      Usuń
  3. Świetny efekt, szkoda, że tak krótko się utrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda :-)
    Piękne masz paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Ale sama zdecydowałabym sie na sam fiolet, bez kawioru.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny duet, masz piękne paznokcie :)
    bardzo podoba mi się te kulkowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak piszesz - na jakąś okazję super:). Wiadomo, że szybko się niszczy ale wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie kupię chyba same perełki

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt,sam lakier czy z perełkami i tak jest bosko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor tego fioletowego lakier, a i efekt z perełkami świetny:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fiolet bardzo ładny ale mnie te perełki nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt ładny. jeden z moich ulubionych kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. efekt jest fajny ale kawior jest strasznie nie praktyczny :P Mi osobiście przeszkadzał w czynnościach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przeszkadza, ale można od czasu do czasu zaszaleć:)

      Usuń
  14. bardzo mi się podobają te kuleczki ;d musze w końcu tego spróbować bo efekt jest zniewalający !
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne:)) ślicznie to wygląda:) nie skusiłam się na nie w Rossmannie i teraz żałuję:/

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia