wtorek, 21 maja 2013

DIY: Kokardka do włosów. Cz. 2. Prezentacja moich kokardek.


Jak pisałam w poprzednim poście ten post będzie poświęcony prezentacji moich kokardek. 
Przejdę zatem od razu do rzeczy i zapraszam do oglądania zdjęć;)




Dziękuję Wam, że dotarłyście do końca mojej mini prezentacji;) 
Oczywiście te kokardki można mocować do innego typu fryzury. Ja wspinam je jeszcze do koczków, można przyszyć taką kokardkę do gumki i wiele innych.

W zdjęciach pomogła mi bardzo siostra oraz przygotowała ze mną DIY krok po kroku, bo sama nie mam 3 rąk, by ogarnąć pokazywanie i jeszcze robić zdjęcia.
Mam nadzieję, że niektóre z Was znajdą coś tu dla siebie ;)

Miłego wieczorku życzę;)
Dajcie znać jeśli spróbowałyście coś takiego zrobić??
Robicie jakieś ciekawe dodatki do włosów, to dajcie znać !

Serdecznie pozdrawiam;)
Natalia;)

Dla tych co nie oglądali części pierwszej:


23 komentarze:

  1. Fajne te kokardki, sama często takie wpinam, mam takie czarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz czarną? To fajnie. tez muszę taką sobie zrobić;)

      Usuń
  2. Nr 2 strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jakoś kokardki zwykle nie zachwycają, ale 2 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście nie każdy musi to lubić, ale cieszę się, że podoba Ci się jakaś;)

      Usuń
  4. zielona i czerwona zawładły moim sercem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kokardki :)
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kokardki , chyba zgapię :) pięknie będą wyglądać z koczkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z koczkiem tez są fajne;) Próbuj próbuj i daj znać jak Ci wyszły;)

      Usuń
  7. Uwielbiam kokardki we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta w kwiatuszki jest śliczna :)
    Witam koleżankę ze Śląska :D Ja także z tych okolic, ale nie PŚ tylko UŚ :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne kokardki;) fajnie, że robisz takie rzeczy, zielona najlepsza:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące, ciekawie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystkiego rodzaju DIY, muszę powiedzieć,że Twoje kokardki prezentują się uroczo ^^ Zaraz robię swoją ;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia