czwartek, 21 marca 2013

HAKURO H50S - pędzel do podkładu (mój ulubieniec)


Bardzo długo się wahałam z kupnem jakiegokolwiek pędzla do podkładu.Bałam się po prostu czy znajdę odpowiedni pędzel z którym będę mogła sobie poradzić.Przeglądałam miesiąc różnego rodzaju blogi, strony, filmiki aż utkwił mi on w głowie.Przeanalizowałam w głowie sobie ceny, jakość i to co by mnie mogło zadowolić.Pomyślałam wtedy, że cały czas i tak myślę o tym pędzlu.
Moja kochana siostra jak zwykle mnie namówiła do tego zakupu, a nasza mama widząc, że obserwujemy tę aukcję na allegro powiedziała, że również się na niego skusi. Tak więc trzy kobiety w naszym domu są szczęśliwymi posiadaczkami tego pędzla.
Poniżej znajdziecie zdjęcia wraz z ewentualnymi miarami:
Wybrałam firmę HAKURO model H50S, bo stwierdziłam, że nie jest aż tak drogi, a do tego jest dobrze wykonany.

  • Jest solidny, bo ma grubą rączkę (ok 1,5 cm).
  • Włosie naturalne, bardzo milutkie w dotyku (mogłabym non stop "miziać" się po twarzy).
  • Średnica: ok do 3 cm.
  • Cena: 25 zł (bez przesyłki przez allegro);

Długość pędzla: ok 17 cm;

Każdy pędzel jest opakowany w foliowy futerał (przydatny w czasie podróży):


Wreszcie moja podstawowa kolekcja pędzli jest już w komplecie.
Dzięki temu pędzlowi jestem skuszona przyjrzeć się innym pędzlom tej marki.

A co Wy sądzicie o nakładaniu podkładu pędzlem?
Może i Wy jesteście zadowolone z tego pędzla?

Natalia L.

18 komentarzy:

  1. U mnie pędzle Hakuro również królują:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że masz ich więcej;)
      Mam nadzieję, że też poszerzę moją kolekcję;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. sama nie używam tych pędzli, ale wiem, że są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dużo o nich czytałam, że postanowiłam sama się przekonać czy są tak dobre. No i wcale się nie rozczarowałam;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  3. Mam ten pędzel i bardzo go lubię:) W ogóle pędzle z Hakuro są moimi ulubieńcami:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że również Ty masz takie samo zdanie jak ja ;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Ja używam gąbeczki do podkładu, bo nakładanie go pędzlem jeszcze trochę mnie przeraża :)
    A co do Twojego komentarza u mnie, na temat izotretynoiny, to jeśli nie byłaś jeszcze u dermatologa, to prawdopodobnie nie zacznie on Twojego leczenia od izotretynoiny. To jest ostatni krok, gdy wszystkie inne metody zawiodły - tak powiedziała mi moja pani doktor i jej ufam :). Poza tym będziesz musiała zrobić trochę badań zanim dostaniesz lek. Nie ma się czego bać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo, strasznie się bałam tego rozprowadzania podkładu. A tu same przyjemności z używania tego pędzla. Nie brudzę sobie już rąk, nie ma smug na skórze. Naprawdę godny polecenia;)
      A co do leczenia izotretynoiną to się wstrzymam, bo podobno to bardzo silny lek. Przejdę się do dermatologa.
      Dzięki za radę.
      Serdecznie pozdrawiam;)

      Usuń
  5. thank you for your nice comment! :) of course i follow you back!

    xx viktoria

    viktoriadimitrova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład pędzlem? Ale czad. Jeszcze nie próbowałam ale wszystko przede mną;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie wszystko przed Tobą, ja też co chwila odkrywam nowe tajniki make-up'u.;)
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  7. That looks really nice. I am looking for some new.. So that is great inspiration for me. Have a nice day/.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Hakuro H51 do podkladu i jestem z niego bardzooo zadowolona :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie kuszę się na niego od jakiegoś czasu. Mam flat topa z LancrOne i trochę dużawy jest ;)

    PS. Proszę, usuń weryfikację obrazkową - strasznie zniechęca do komentowania :(

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest mój najjjjjjulubieńszy pędzel do podkładu:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie go zamówiłam i mam nadzieję, że będę zadowolona z zakupu ;).

    + Dodaję do obserwowanych ;).

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia