wtorek, 29 maja 2018

RECENZJA: SEMILAC MATT LIPS - LIQUID LIPSTICK


W dzisiejszym poście rzucimy oko na najnowszą kolekcję matowych pomadek marki Semilac. Zapewne dobrze kojarzycie tę markę z lakierami hybrydowymi, jednak postanowiła ona poszerzyć swój asortyment o kosmetyki kolorowe - matowe pomadki w płynie. Jak się u mnie sprawdziły oraz jakie posiadam kolory?- tego dowiecie się w dalszej części postu...



Z punktów technicznych - mam na myśli opakowanie, to jest ono wykonane z dobrej jakości plastiku i bardzo ładnie się prezentuje. Dużym plusem jest to, że patrząc na sam błyszczyk Semilac Matte Lips widzimy jakiego koloru mogę być nasze usta. Wybór kolorystyczny jest bardzo duży (pełna gama TUTAJ). Ja posiadam 5 odcieni o numerach prezentowanych na poniższym zdjęciu.



Pigmentacja każdego koloru jest bardzo dobra. Odcienie są konkretne i nie potrzeba nawet konturówki by idealnie obrysować usta. Jeśli chodzi o krycie jest bardzo dobre. Szminka znika mi w momencie, kiedy zjadam tłuściejszy posiłek (na przykład obiad), a tak potrafi utrzymać się  przez wiele godzin. W opakowaniu znajduje się 6,5 ml pomadki. Jest ona w stanie płynnym, a po naniesieniu jej na usta staje się całkowicie matowa. Na plus zasługuje również to, że nie przesusza ust i jest prawie nieczuła podczas noszenia.


 Po więcej inspiracji zapraszam na mój instagram @NATALIA_LIP. 

Buziaki i do następnego :*
Natalia L.



1 komentarz:

  1. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny czerwcowy dzień Przyznam szczerze że jestem osobą która ceni sobie naturalność i rzadko kiedy się maluje od czasu do czasu jeśli mam ochotę pozwolę sobie na tusz do rzęs i czerwoną szminkę na ustach z przedstawionych tutaj ciebie kosmetyków chętnie przetestował abym każdy bez wyjątku Pozdrawiam cię pięknie i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii tobie i bliskim🙋

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia