czwartek, 29 listopada 2018

SEMILAC BLUE INK 088 & KOLOROWE KÓŁECZKA


Na pierwszy rzut oka można pomyśleć, że gdzieś już to było na moim blogu. I tak w zupełności jest. Dzisiaj przychodzę jednak do Was z tą wersją manicure wykonaną hybrydami. Jeśli chcecie dowiedzieć się jak wykonałam powyższy manicure, to zapraszam do dalszej części postu.


Do wykonania tego manicure potrzebne nam są tylko:

  • Semilac Base (baza);
  • Semilac Blue Ink 088 (o nim posty TU1 i TU2) - 2 warstwy;
  • Ozdobne małe kółeczka (recenzja TUTAJ);
  • Semilac Top No Wipe;


Manicure ten wykonałam na tak zwanego "czuja". Na początku robiłam wszystko jak w standardowym manicure hybrydowym, czyli najpierw baza, 1 warstwa lakieru kolorowego (utwardziłam. Następnie jak pomalowałam 2 warstwę lakieru Blue Ink nałożyłam cyrkonie delikatnie zwilżoną wykałaczką na jeszcze nieutwardzoną warstwę. Następnie dałam tak nałożone kółeczka do lampy i utwardziłam drugą warstwę. Na sam koniec całość pokryłam topem Top No Wipe.



W bardzo mocnych lampach możliwe, że widoczne jest tak jakby lakier delikatnie prześwitywał, ale na 200% w świetle dziennym i gołym okiem nie jest to w ogóle widoczne. Tylko to tak widać na zdjęciach, ponieważ lakier Semilac Blue Ink 088 jest jak dla mnie jednym z najbardziej dobrze kryjących lakierów kolorowych, więc też polecam.


Dajcie mi znać jak Wam się podoba to połączenie? Poniżej wrzucam Wam link do starszego już postu z podobnym zdobieniem.

Buziaki i do następnego :*
Natalia.


3 komentarze:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia