wtorek, 19 sierpnia 2014

Makijaż w odcieniach delikatnego fioletu z poświatą na kuzynce Halinie


Dzisiaj mam zaszczyt pokazać Wam po raz drugi makijaż stworzony na mojej kuzynce Halinie. Dość trochę nam zeszło debatując jaki ma być ten makijaż, aż w końcu padło na makijaż w kolorze, ale podkreślający oczy. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o nim, zobaczyć jak się prezentuje z bliska i w różnych ujęciach oraz z jakich kosmetyków został stworzony, to zapraszam dalej.



Makijaż twarzy Haliny nie sprawiał kłopotów, ponieważ nie potrzebuje ona dużego krycia ze względu na jej idealną cerę. Jednak do ujednolicenia kolorytu skóry sięgnęłam po podkład Skin Balance w najjaśniejszym kolorze, ponieważ Halinka jest nieco opalona, dlatego efekt opalenizny podkreśliłam bronzerem. Jeśli chodzi o makijaż oczu, to miało być coś w rodzaju makijażu okazjonalnego, ale podkreślającego oczy. Postawiłam więc na delikatny gradient chłodnego fioletu, ale nie byle jakiego, bo cały efekt delikatnego rozświetlenia powieki nadał satynowy fiolet od Pierre Rene. Ogólnie kąciki przyciemniłam czarnym cieniem i niebiesko-fioletowym pigmentem, zaś wewnętrzny kącik rozświetliłam mocno-satynowym cieniem z Mua.Dodatkowo kajalem narysowałam kreski. Z kolorystyką ust nie chciałam zbytnio kombinować, dlatego postawiłam na połączenie różowo-naturalnej pomadki i błyszczyka. Bez zbędnych słów zapraszam do oglądania zdjęć, a na końcu notki lista użytych kosmetyków.

  • Pierre Rene Skin Balance odcień 'champagne' nr 020 (recenzja TUTAJ);
  • Hean Perfect Finish - Mat loose powder nr 461 odcień 'alabaster' (recenzja TUTAJ);
  • Pierre Rene Bronzing Powder Puder Brązujący no 01 Light Bronze (recenzja TUTAJ);
  • Ladycode by Bell Highlighter Glow Ski;
  • Maybelline New York Color Tatto by Eyestudio 24Hr 40-Permament Taupe;
  • Pierre Rene Eyebrow Set Zestaw do modelowania brwi  (recenzja + porady TU);
  • Wibo Eyebrow Stylist (recenzja TUTAJ);
  • Pierre Rene Palette Match System (wybrane wkłady) nr 33 (beż matowy), nr 82 (delikatny fiolet pastelowy mieniący), nr 69 (czarny mat);
  • Smashbox Vixen Cream Eye Liner Palette - jasny różowy eyeliner jako baza pod jasne cienie;
  • MUA Palette Undressed- jasny mocno-satynowy róż;
  • Kohl Kajal (recenzja TUTAJ);
  • Abckobiety: nr 430 (recenzja cz. I. TU, a recenzja cz. II. TU);
  • Pierre Rene Lash Creator Mascara XXL (recenzja TUTAJ);
Makijaż+fryzurka+zdjęcia: robiłam ja :D

Co sądzicie o takim makijażu?

Natalia L.

P.S. Dziękuję Halinko za sesję. Oby więcej takich 'doświadczeń na modelkach'. Jeśli się interesujecie pisaniem poezji, czy też tworzeniem swoich piosenek to zapraszam Was do odwiedzenia dwóch blogów od Halinki TU i TU. :D

48 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż na zjawiskowo pięknej dziewczynie :) Zdjęcia bajeczne :) Pełen profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja ale piękna ta Twoja kuzynka pierwsze myślałam że to Martyna zmieniła kolor włosów zanim weszłam na bloga ale patrze to ktoś innny :) piękny makijaż marzy mi się takie malowanie kiedyś Twoją ręką :) pomarzyć każdy może a co :) hehe :P cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś marzenia przeobrazimy w czyny :D
      Dzięki D

      Usuń
  3. Jak ja lubię fiolety, piękny makijaż.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyna czy w makijażu czy bez super wygląda.
    Takiej urody można pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kuzynka :) A makijaż prezentuje się świetnie. Mam i lubię ten rozświetlacz z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten rozświetlasz jest bardo fajny jak za tak niewielkie pieniądze :D
      Dziękuję :D

      Usuń
  6. Moją uwagę od razu przykuły włosy Twojej kuzynki - a makijaż jak zwykle śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Włosy robiłam dużą lokówką :D
      Dziękuję :D

      Usuń
  7. ale śliczna dziewczyna a makijaż obłędny ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma piękny kolor oczu! i cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hipnotyzujące oczy i piękny make up!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozazdrościć tak pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalia! Makijaż obłędnie podkreślił oczy Halinie :) Masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż bardzo piękny,ale włosy jeszcze bardziej zwróciły moją uwagę tym jak pięknie się błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja kuzynka jest przepiękna, a ten makijaż jest idealny dla niej :)! Aż zazdroszczę, że mogła oddać się w Twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia ma bardzo delikatne palce, warto było :D

      Usuń
  14. piękny makijaż i piękna kuzynka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie mi się podoba fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie zdjęcie jest obłędne :D a kolor oczu kuzynki mnie powalił. .. albo tak jak pisałaś na insta dzięki tym fioletom tak się kolor oczu wyostrzyl :) musisz ją częściej malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :*:*
      Hehehe...jak się da to owszem :D

      Usuń
    2. No chyba widzi co pięknego jej zrobiłaś, więc nie może mieć oporów :D

      Usuń
  17. Śliczny makijaż, uwielbiam fiolety :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocie oczy Halinki ! ;)
    Ale mamy piękną kuzynkę :) Ja też ją muszę porwać na jakiś makijażyk !
    Świetna robota Natalko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiehie..Ciekawe, czy odważy się iść pod twoje pędzle :P :D
      No tak kocie oczęta :D:D
      Dzięki Martynko :*

      Usuń
  19. Przepiękny makijaż. Cudny efekt końcowy, który pięknie podkreśla urodę

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż czarujący! Chciałabym dojść do takiej wprawy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny makijaż. NA prawdę zjawiskowy!!! Chyba przyjdę do Ciebie się pomalować :D
    Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż, podkreślający urodę Haliny. ;)

    A ja mam takie pytanie o farbę do włosów, jakiej farby używa, że wychodzi jej taki ładny kolor? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam farb z Joanny, bo są słabe. Zawsze miałam czarny kolor włosów, a teraz chciałam z niego wyjść to najpierw próbowałam trochę wypłukać go fioletowym szamponem z Joanny, a potem farbowałam różnymi odcieniami brązu, w końcu kupiłam rozjaśniacz i z pomocą Natalki mam teraz taki kolor :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. ;) U mnie farby szybko się wypłukują, ale jak już pomaluję czekoladowym brązem to mam czarne więc tak źle i tak nie dobrze. ;)

      Usuń
  23. Piękny makijaż który dodatkowo wydobył cudowny kolor oczu modelki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie podbity kolor tęczówki!! SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna modelka! I to spojrzenie! Świetnie podkreślone ze pomocą cieni. Wygląda naprawdę piorunująco w tym makijażu. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna Dziewczyna, urocza, a makijaż świetny

    OdpowiedzUsuń
  27. Makijaż wyszedł Ci bardzo ładny, kuzynka jest delikatnie podobna do Ciebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Makijaż śliczna ale i kuzynka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna kuzynka, piękny makijaż, piękne zdjęcia... wszystko piękne. aż zazdrość bierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny makijaż, kolorki cudne! Zdjęcia są super!
    A Twoja kuzynka śliczna <3 Piękna dziewczyna z pięknymi włosami <3
    I podobna do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. O ja! Ale masz piękną kuzynkę! :) Makijaż cudownie podkreśla jej kolor oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O ja! Ale masz piękną kuzynkę! :) Makijaż cudownie podkreśla jej kolor oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudowny makijaż! Ogromnie podobają mi się jej oczy i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. niesamowity makijaż, a jakie oczy *_* cudo :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia