poniedziałek, 2 czerwca 2014

POSTY MIESIĄCA: MAJ 2014



Kolejny miesiąc za nami, czyli pora na kolejny comiesięczny post z serii 'Posty miesiąca'. Tutaj wszystko to co pojawiło się na blogu w ubiegłym miesiącu jakim był - MAJ. Poniżej poukładałam jak zawsze tematycznie linki byście od razu mogły się przekierować do interesującej Was notki. Wiadomo, te co już widziały, to za dużo się nie dowiedzą, ale myślę, że jeśli ktoś być może coś przeoczył, to ta notka się przyda. Postów odrobinę mniej niż w ubiegłym miesiącu, ale za to poszłam bardziej kreatywnie jeśli chodzi o paznokcie, co mnie cieszy. Również znajdzie się coś z makijaży, co w przyszłym miesiącu się zapewne poprawi bo mam już conieco przygotowane - i te bardziej użyteczne i stworzone ze względu na moją fantazyjność. Bez zbędnych słów zapraszam do przeglądnięcia notki.


MAKIJAŻE:

 PAZNOKCIE:

PIELĘGNACJA:

KOLORÓWKA:

Jeśli macie ochotę, to zapraszam Was do śledzenia mojego Facebooka TU oraz Instagrama TU.


Pozdrawiam.
Natalia L.

9 komentarzy:

  1. Sporo postów. Lakierowe są świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo postów udało się naskrobać w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze zostawiam komentarze, ale staram się każdą notkę oglądać i czytać - zdolniacha z Ciebie, i za makijaże i za paznokcie wielkie brawa! świetnie wykonane ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiele to dla mnie znaczy jak wchodzicie i czytacie moje notki. :)

      Usuń
  4. Zaczynam śledzić na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne robisz te zdjęcia Natalko ^^

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia