środa, 9 kwietnia 2014

Makijażowo-spotkaniowo: natalia-lily, myombrelife i loveandvanillascent

Parę dni temu ja moja siostra Martyna (myombrelife) oraz Paulina (loveandvanillascen) spotkałyśmy się na pogaduchy w moim i Martyny domu. Ta mini schadzka była spowodowana chęcią zrobienia Paulinie mini sesji zdjęciowych z jej outfitami oraz tak jakby zrobieniu jej makijażu i oczywiście pogadania o wszystkim i o niczym.
Było bardzo zabawnie i przyjemnie. Pogoda niestety splatała figla, bo było dość chłodno, ale dałyśmy jakoś radę zrobić tą sesję.
Dzisiaj mam Wam do pokazania makijaż głównie oczy, bo taki zrobiłam ja wraz z małą pomocą Martyny. Z racji tego, że Paulinka miała już nałożony podkład, podkreślone brwi, tak nam został do wykonania makijaż oczu. Nasza modelka nie jest przyzwyczajona do mocnego makijażu, dlatego by nie 'doznała' dużego szoku postawiłam na smoky eye w odcieniach brązu oraz z delikatnym akcentem różu na dolnej powiece. Martyna pomogła mi w narysowaniu kresek, a Paulina pomalowała usta na odcień delikatnego różu.
Muszę to napisać, ale moja modelka ma piękne oczy, które są stworzone do malowania. 


Do stworzenia makijażu oka użyłam bazy pod cienie Ingrid,sypkich pigmentów matowych oraz żelowego eyelinera z essence. Różowy rozświetlający akcent na dolne powiece zrobił różwy perłowy cień z paletki Technic electric.

Dziękuję Paulinko i Martynko za taką fajną zabawę. Musimy to powtórzyć:)

Pozdrawiam w imieniu mnie i siostry:)

33 komentarze:

  1. Koniecznie musimy! Dziękuję Wam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknooka:)) Makijaż idealnie podkreśla jej niebieskie oczy:) Fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście oczy przepiękne, piękne duże powieki, jest gdzie malować <3 Paulina to śliczna dziewczyna <3 Świetnie Wam wyszło. A będzie więcej zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia ze wszystkich sesji będą na blogu Pauliny, ale tylko z outfitami :)

      Usuń
  4. Łał, świetny makijaż. Sesja się chyba jak najbardziej udała :).
    Piękne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż, a modelka urocza

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna modelka i piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż, a Paulina ma przepiękny kolor oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepięknie wygląda ten makijaż i te oczy :) dobra robota dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż bardzo jej pasuje, dziewczyna wygląda świetnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulinka jest piękną dziewczyną :) Makijaż bardzo ładny, kolor ust pięknie współgrał z różową sukienką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wam fajnie sama bym z miłą chęcią się z Wami spotkała i poddała takiemu makijażowi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Przepiękny makijaż i jeszcze piękniejsze oczy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny makijaż, a do tego te oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tego typu makijaże :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Jak znajdę czas to zrobię, ale tymczasem ma przygotowane inne;)

      Usuń
  16. Racja, Paulina ma idealne oko do malowania ^^ Musimy to powtórzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny makijaż :) Lubię podziwiać twoje wytwory i recenzje kosmetyków :) Z chęcią będę tu zaglądać częściej :)
    flourose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow jaka piękna tęczówka! i makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż! Bardzo mi się taki podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny makijaż. Odcienie jak najbardziej moje :) Bardzo mi się on podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze zdjęcie i to jak podkreśliłaś załamanie powieki, to mistrzostwo świata! <3 baaardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Domi! Paulinkę pomalowałam tak jak zawsze to robię u siebie, ale zauważyłam, że 100 razy lepiej taki zwykły przydymiony makijaż wygląda na powiece tak wyprofilowanej niż jak na moich opadających oczach, czego bardzo zazdroszczę mojej modelce :)

      Usuń
  22. bardzo mi się podoba :) dziewczęcy i delikatny ale to co trzeba zaakcentowane w odpowiedni sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeju jaki piękny :) Bardzo subtelny , niby delikatny ale jest efekt ;)
    Zapraszam do mnie i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia