środa, 2 kwietnia 2014

Konkurs Makijażowy KOBIETA XXIV w.


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje mini szaleństwo artystyczne, a konkretnie makijaż zrobiony przeze mnie na konkurs 'Kobieta XXIVw.' u bluebrush87.blogspot.com. Nigdy nie obiecuję sobie za dużo biorąc udział w konkursach, dlatego główną myślą przewodnią było pobawienie się z kosmetykami. Moja wizja kobiety XXIV w. jest nieco specyficzna, ponieważ taka miałam wizję jak przemyślałam ten temat i tyle. Nie będę się tłumaczyć, bo nie potrafię tego wyjaśnić.


Hmn...czyli to była propozycja 'idealnego makijażu na codzień' :P:P

Serdecznie pozdrawiam:)
Natalia:)

25 komentarzy:

  1. Faktycznie idealny na co dzień :D!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :O masakra :D taka pozytywna :D napracowałaś się ;) wyszło super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny <3
    Zdjęcia boskie!!!
    Cudne cieniowanie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmiczne :)zakochałam się i z chęcią bym się tak pomalowała:)trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mnie zatkałooo :) no moja Bogini to jest the best też takie fceee :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, cudowny makijaż, życzę powodzenia w konkursie i mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo bajeczna propozycje :) powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał! No muszę przyznać, że z wrażenia to szczękę z podłogi zbierałam ;-P cudnie wyszedł Ci ten makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jest niesamowity. Aż mnie zatkało.
    Życzę powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny - pierwsze zdjęcia mnie po prostu rozwaliły na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyszło to oczko ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale efekt!! Nieziemski makijaż!! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, bardzo mi się podoba :) Ćwieki fantastycznie uzupełniają cały makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo kreatywnie ;) idealny makijaz na co dzień powiadasz? :D

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia