sobota, 1 lutego 2014

POSTY MIESIĄCA: STYCZEŃ 2014



Dzisiaj kolejny odcinek 'Postów miesiąca'. Skończył nam się styczeń 2014, więc znowu zbieram ostatni miesiąc w pigułkę.

Makijaże:
Kolorówka:
Pędzle:
Paznokcie:
Organizacja:
Pielęgnacja:
 Patrząc na te wszystkie posty, to aż jestem zdziwiona, że jest najwięcej makijaży. Widzę też, że każdą tematykę poruszyłam, co mnie bardzo cieszy. Oby kolejny miesiąc był również tak ambitny:)

Chciałam jeszcze dodać, że bardzo Wam dziękuję za odwiedzanie mojego bloga. Sprawia mi to ogromną radość. 


Obserwatorów jest już ponad 400!
Zaś na Facebooku jest  ponad 100!

Dziękuję ! :*:*

Serdecznie pozdrawiam:)
Natalia:)

4 komentarze:

  1. Ile tych postów ^^ To super, że tyle makijaży ! Mi to odpowiada ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo było,ale to bardzo fajnie jak dużo się dzieje na blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ależ tego dużo napisałaś w tym miesiącu! ;) Ja niestety strasznie malutko ze względu na naukę;D ale w lutym mam nadzieję nadrobię ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. O kochana , styczeń u Ciebie był bardzo pracowity :D

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia