wtorek, 1 października 2013

POSTY MIESIĄCA: WRZESIEŃ 2013




Cześć dziewczyny !

Pomyślałam sobie, że skoro nie robię postów typu "denko", to postaram się robić post na początku każdego miesiąca na temat postów z ostatniego miesiąca. Czyli jeden miesiąc w jednym miejscu, w ramach przypominajki. Te które zaglądają do mnie systematycznie, to wiedzą co będą takie posty przedstawiać, ale mimo to zapraszam:) 
No to zaczynamy (klik w link lub obrazek):






































No i wreszcie dobrnęliśmy do końca postów tego miesiąca. Muszę obmyślić inną formę tego posta, ale na razie jest tak jak jest.

Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie odwiedzają. Po prostu za to, że jesteście :):)

Serdecznie Was pozdrawiam:)
Natalia:)

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z taką serią postów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł na wpis! Lubię takie podsumowania na blogach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tego wibowego boxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł super ;)
    Mnie najbardziej podobają się posty z make-upem, bo bardzo lubię oglądać Twoje makijaże - masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na notkę - można jeszcze raz przejrzeć posty i przeczytać te, które z jakiegoś powodu się przegapiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba niewiele opuściłam ;)) Wąchałam wczoraj żel z Dove, ale jakoś mnie zapach nie powalił :P Tzn. oczekiwałam słodziutkiego zapachu wanilii czy nawet kokosa (chyba, że to inny żel wąchałam :P) Fajny pomysł na post :) I lubię jak przy innych notkach pod spodem dodajesz takie bannerki-odnośniki do innych powiązanych notek, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny pomysł z tym przeglądem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł :)
    napatrzeć się nie mogę jaką masz śliczną buzię i włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny blog ! bardzo cieszę się że na niego natrafiłam :)
    pozdrawiam i obserwuję!
    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :) no no sporo tego było w minionymi miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia