piątek, 28 czerwca 2013

Tasiemki korygujące opadające powieki - 3 rodzaje opadających powiek / porady

Cześć dziewczyny !


Dzisiaj o bardzo interesującym gadżecie, który niejednej może poprawić humor i spowodować, że się zadowoli kształtem swego oka. Kupiłam te tasiemki już jakiś miesiąc temu z ciekawości i z nadzieją, że coś dają. 
Ja każdą powiekę opadającą, tylko z takim problemem, że jedna bardziej opada od drugiej. Przeważnie makijaże pokazywałam Wam na tej "mniej opadającej", ale mimo co każda jest opadająca.
Opadającą powiekę możecie rozpoznać po tym jak przy otwartym oku zewnętrzny kącik jest całkowicie przysłonięty, lub gdy w ogóle nie widać części ruchomej powieki. Ten typ oka nie posiada zwykle zagłębienia, co czasem nie pozwala na większe manewry w makijażu.

Robiąc większe zakupy na allegro.pl u jednego użytkownika skusiłam się wraz z siostrą na tasiemki korygujące do powiek:


Dla niektórych powyższe oko może nie wydawać się rewelacyjnym, ponieważ wygląda dość zwyczajnie. Lecz moje oko tak naprawdę nie wygląda. Zapraszam do dalszej części postu, bo trochę tutaj popiszę co i jak:

Kupiłam 3 opakowania tasiemek po 50 szt = 50 par za 3 zł jedno opakowanie:


Tasiemki są przyklejone "jak naklejki" do 5 karteczek (na jednej karteczce 10 par):


Czym są tasiemki?
  • Według mnie są to małe plasterki (przypominające te plasterki, które kupujemy w aptece z tą różnicą, ze nie ma w nich wacika i tak mocnego kleju). 
  • Jak widać jedna taka para przypomina wyglądem zamkniętą elipsę.
  • Jedna tasiemka masz taki kształt, że: z jednej strony jest prosta a z drugiej owalna. 
  • Tasiemki te mają bardzo maluteńkie dziureczki, po to by oczywiście skóra miała czym oddychać;
  • Tasiemki wykonane są z przezroczystego materiału dzięki czemu widoczny jest kolor nałożonego makijażu;
  • Każda tasiemka trzyma się na oku jak naklejka dzięki klejowi, która utrzymuje się przez cały dzień do momentu zmywania makijażu.
Jak nakładamy?

Zawsze stroną prostrzą do linii rzęs, a tą bardziej owalną w stronę brwi. Przeważnie nakłada się je na środek powieki lekko nad linią gdzie ugina nam się powieka, bądź w miejscu gdzie być może znajduje się nasze "załamanie". Nie można za wysoko, bo może nam przeszkadzać podczas patrzenia i w ogóle mrugania. Ja swoje miejsce nakładania rozpoznałam dopiero za 2 razem - bo każde oka ma inny kształt. To nie jest powiedziane, że należy ją tak czy siak nakładać, bo niektóre z Was mogą potrzebować by nakleić je bardziej od wewnątrz oka lub bardziej zewnątrz oka. (to jest już indywidualna sprawa).

Kwestia: nakładać przed czy po makijażu?

SPOSÓB 1: Nakładamy na oczyszczoną powiekę tasiemkę. Wtedy jak się pomylimy, klej jest jako tako taki sam i możemy przekleić tasiemkę. Później nakładamy bazę i wykonujemy makijaż.

SPOSÓB 2: Wykonujemy makijaż w całości i naklejamy tasiemkę. Tutaj jest trochę trudniej, bo musimy być mniej więcej pewne, gdzie chcemy nakleić tasiemkę, ponieważ gdy się pomylimy i odkleimy ją to już nie przykleimy spowrotem, bo cały cień z bazą osadzi się na kleju (oczywiście ten cień i baza, które znajdowały się pod tasiemką) i nic się nie będzie trzymać. ( Ten sposób częściej stosowany przeze mnie). na koniec możemy nałożyć jeszcze cienia by lekko zakamuflować tasiemkę.

Czy są widoczne? - TAK / NIE / NIEWIADOMO
  • wszystko zależy od oświetlenia, bo czasami widać tasiemkę jako coś jaśniejszego na oku, a czasem w ogóle jej nie widać;
  • im bardziej powieka opada tym bardziej tasiemka znajduje się w załamaniu co powoduje jej niewidoczność;
  • tasiemki z bardzo, ale to bardzo bliska dają efekt lekko satynowy, co wg mnie sprawdza się przy każdym rodzaju cienia czy to mat, perła czy satyna;
  • wiadomo jak spoglądamy często w dół to mogą być (w zależności od oświetlenia) widoczne, ale delikatnie;
Chcę Wam przedstawić tasiemki (Sposobem 2) na 3 rodzajach powiek: 1. Siostry (mało opadająca), 2. Moja lewa powieka(średnio opadająca). 3. Moja prawa powieka (najbardziej opadająca)

Zatem zapraszam na prezentacje przed i po z różnym kątem ujęć:

1. Siostry (mało opadająca powieka):



2.  Moja lewa powieka(średnio opadająca).


Miejsce nałożenia tasiemki:


3. Moja prawa powieka (najbardziej opadająca)

Miejsce nałożenia tasiemki:

Kiedy ich używam?

Mam ich dość dużo bo 150 par. Nie używam ich codziennie. Nakładam je kiedy mam więcej czasu, gdy jest jakaś specjalna okazja lub gdy chcę zaszaleć z jakimś makijażem.

Mam nadzieję, że Wam w jakiś sposób przybliżyłam ten produkt. Może któraś z Was ma problem z opadającymi powiekami lub tak jak ja ma niesymetryczne oczy.


Demakijaż:

Makijaż z nimi zmywam normalnie, raz mleczkiem a raz płynem micelarnym z BeBeauty i albo same się odkleją, albo sami musimy je na końcu odkleić.
Na pewno nie musimy się bać, że nam się odkleją w ciągu dnia.
Wiadomo, że to lepszy sposób od operacji i możemy czasami sobie na niego pozwolić.

Ogólna opinia:

+ sposób;
+ wytrzymałość;
+ cena;
+ możliwości;
+ efekt;

+ / - zdarza się, że je widać, ale bardzo rzadko

- dostępność (ja je kupiłam na allegro);

Polecam ten produkt tylko takim dziewczynom, które mają problem ten co ja lub chcą skorygować coś w swym kształcie oka.

Co Wy sądzicie o tym rozwiązaniu?
Miałyście je?

Serdecznie pozdrawiam;)
Natalia;)

34 komentarze:

  1. Nie nie oszalałambym z czymś takim na oku :((
    Wolę masaże liftingujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmn... mi to odpowida, bo w ogóle ich nie czuć przy dobrym nałożeniu:)
      I jak już pisałam nie stosuję ich codziennie;)

      Usuń
    2. masaże liftingujące to mi by się przydało jestem młoda a neistety mam taki kształt oka że strasznie mi opadają powieki :(

      Usuń
  2. W zasadzie nie zastanawiałam się nad tym czy mam opadającą powiekę czy nie, ale u Ciebie, zwłaszcza na tym bardziej opadającym oku efekt jest niezły :) Faktycznie dobre te paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... efekt bardzo przyjemny. Faktycznie te tasiemki pomagają - widać dużą różnicę w prawym oku. A cena śmiesznie niska! Idealne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jak ja bym się chciała znać na makijażu ale różnice widać faktycznie :)świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny gadżet,widać delikatną różnicę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt, sama mam lekko opadające powieki i myślę, że raz na jakiś czas mogłabym sobie coś takiego nakleić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam strasznie opadające powieki.
    to mój olbrzymi kompleks

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawym oku widać rzeczywiście sporą różnicę. Zastanawiałam się nad nimi ostatnio bo są tanie i często pojawiają się u sprzedawców na allegro u których kupuję, ale jakoś dotąd się nie skusiłam. Na co dzień na pewno nie chciałoby mi się tak bawić, ale zgodzę się że na jakąś okazję warto przykleić, bo widać o wiele więcej cienia, można się pobawić bardzie kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt i faktycznie widać dużą różnice, ale niestety troszkę się odznacza i ja chyba jednak czułabym lekki dyskomfort mając takie cuś na oku :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Podzielam zdanie poprzedniczek, na Twoim prawym oku widać największą różnicę. Produkt ciekawy ale jakoś nie jestem w pełni przekonana do zakupu, nie wiem czy będzie mi się chciało dodatkowo bawić w naklejanie tasiemek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt i widać różnicę na oku powiece bardziej opadającej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam takiego problemu, ale bardzo ciekawy gadżet. I widać różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super recenzja. w końcu ktoś fajnie wszystko opisał. tego potrzebowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna sprawa... przydaly by mi się bo i ja mam opadające powieki ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz widzę taki produkt, ale widzę że lekko koryguję tą opadającą powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam kiedyś o tych tasiemkach, jednak nie miałam okazji zobaczyć faktycznego działania. Ciekawy gadżet - efekt najbardziej widoczny na prawym oku ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow to takie gadżety już są dostępne :) Ja też mam problem opadających powiek, więc myślę, że można by na początek spróbować, u Ciebie różnica fest :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow efekt rzeczywiście widoczny- zwłaszcza na prawym oku:) Fajna sprawa, ja osobiście nie mam opadającej powieki, ale myślę, że to całkiem przydatna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę je wypróbować bo też mam problem, że tylko w jednym oku mam opadającą powiekę, a patrząc na zdjęcia - efekt jest całkiem zadowalający ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam takiego problemu i nawet nie wiedziałam, że takie tasiemki istnieją. Faktycznie przy powiece mocno opadającej efekt jest niesamowity:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. na tym mniej opadającym oku (znaczy powiece) wielkiej różnicy nie widać.. ale na tym bardziej faktycznie ładnie podniósł to co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie , widać efekt ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  23. mi wydaje sie, ze jedna z moich powiek jest lekko opadajaca, wiec moze kiedys sie skusze, zwlaszcza ze sa tanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie całkiem niezły efekt dają, a że produkt jest tani to można się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy o tym nie słyszałam, ale to jest coś dla mnie. Też mam jedną powiekę bardziej opadającą i niektórych makijaży unikam, bo uwydatniają tą różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  26. na twojej prawej powiece efekt zniewalająco coś dla mnie i dla moich okropnych opadających powiek

    OdpowiedzUsuń
  27. kurczę ! ja też mam opadającą powiekę, muszę próbować !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę Ci podać namiaru na te tasiemki, ponieważ kupiłam je 3 lata temu (toteż wpis pochodzi z 28.06.2013r.) i nie przypominam sobie u jakiego użytkownika na allegro.

      Usuń
  29. Samo allegro juz mi daje wskazowke, dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia